Pomagaj, zarabiaj, odpoczywaj,
odkładaj, rozwijaj się!
Jedyne tego typu szkolenie w Polsce dla osób prowadzących własne gabinety.
Czas i miejsce
Do końca sprzedaży pozostało:
Komu dedykujemy to Szkolenie?
Wszystkim psychologom, psychoterapeutom, coachom, szkoleniowcom chcącym rozkręcić swój gabinet i rozwiązać swoje problemy związane z finansami.
Szkolenie „Finanse w gabinecie terapeuty” jest idealne dla Ciebie, jeśli:
I wiesz co, to dobrze! To znaczy, że dostrzegasz problem i chcesz pracować lepiej, łatwiej i przyjemniej. Pasja była tym, co pchnęło Cię do wykonywania swojego zawodu i pomocy innym. Czas ją odzyskać i zacząć czerpać z niej wszystko co najlepsze!
Nad czym będziemy pracować?
To, jak myślisz o swoich finansach i biznesie, kreuje Twoją rzeczywistość.
Możesz próbować uczyć się metodą prób i błędów. Jednak szkoda na to Twojej energii i zapału. Jeśli chcesz spróbować innych metod, to, dołącz do naszego szkolenia i razem z nami uzyskaj odpowiedzi na najtrudniejsze pytania:
Czas podjąć kroki i zacząć świadomie zarządzać swoimi finansami!
Nasze szkolenie pokaże Ci, że:
- 1
Możesz mieć firmę, która będzie utrzymywać Ciebie, a nie na odwrót.
- 2
Możesz wypełnić cały kalendarz, mieć listę oczekujących i nie czuć frustracji i przemęczenia z tego powodu.
- 3
Możesz żyć tak, jak zawsze chciałeś i pomagać ludziom, bez poczucia, że jesteś w pracy jedną nogą, a dodatkowo coś musisz, bo bez tego wszystko się rozsypie.
- 4
Możesz czuć się pewnie i bezpiecznie! Wyrzucić ze swojej głowy myśl „nie mogę sobie pozwolić na...”. Będziesz mieć solidny plan, który z łatwością zrealizujesz krok po kroku.
- 5
Możesz mieć czas i przestrzeń na zmiany, kreatywne podejście i budowanie biznesu, usługi czy pisanie książki i zyskanie dodatkowego dochodu pasywnego, który pracuje, kiedy Ty odpoczywasz.
Mindness wychodzi naprzeciw największym problemom związanym z finansami w gabinecie psychoterapeutycznym. Poruszamy ten niezwykle istotny temat bez tabu, bez oporów, bez ograniczeń!
Za to szczerze i w oparciu o wieloletnie doświadczenie i setki godzin rozmów, konsultacji i szkoleń.
3 ważne kroki
Szkolenie obejmuje:
Część pierwsza
Część pierwsza – zobaczysz siebie, skonfrontujesz się z problemami, jakie pojawiły się w Twoim biznesie, czasem nagromadzone, czasem zakopane pod dywan, czasem niewypowiedziane. Zobaczysz, skąd się biorą i dokąd mogą Cię zaprowadzić.
Popracujemy nad zmianą poglądów i przekonań w temacie finansów. Przyjrzymy się ich źródłom.
Część druga
twarda materia, czyli budżety, podatki, zawiłości księgowe. To kolejne kwestie, które zostawiasz sobie na kiedyś, a one z czasem rosną do rangi sporych problemów. Nasi specjaliści pomogą Ci to poukładać nie tylko w głowie, ale i na papierze. To oznacza, że na szkolenie weźmiesz laptop i nauczysz się trochę ''w tabelki''.
Część trzecia
Poznasz ludzi, którzy pokażą Ci narzędzia oraz praktykę. Dowiesz się, jak skorzystać z własnych zasobów, aby rozwinąć swoją działalność. Tak, aby móc pomagać większej ilości ludzi. Szkoda, aby Twój potencjał, wiedza i doświadczenie docierały do tak małego, jak obecne, grona. Warto, by Twoje przesłanie, Twoją misję usłyszeli też inni.
A potem poznasz osoby, które już przekuły swoje umiejętności właśnie w ten sposób i na dziś pomagają, zatrudniają i uczą kolejnych terapeutów tej niezwykłej sztuki, jaką jest wspieranie innych. Spełniając swoją misję, mają też godne zyski. I to pomaga im rozwijać skrzydła.
O czym będzie szkolenie
Część pierwsza ''Umysł - emocje - przekonania''
Cena Twojej pracy
współzałożycielka Mindness - Rozkręcamy Gabinety Psychologiczne, copywriterka i ekspertka ds marki i rozwoju biznesu w obszarze zdrowia psychicznego.
Jeśli zadajesz sobie pytanie: “Jak mam traktować moją pracę jak biznes, skoro pomagam”? To znaczy, że wiele wyniesiesz z tej części szkolenia. Mimo, że tarapeuci i psycholodzy to specjaliści od przełamywania schematów, często sami nieświadomie wierzą w niewspierające przekonania i zarabiają ZA MAŁO.
Czego nauczysz się w tej części szkolenia:
- Nauczysz się, jak traktować swoją pracę jak biznes, jednocześnie pomagając innym.
- Odkryjesz, gdzie chowasz niewspierające przekonania, co powoduje, że zarabiasz zbyt mało.
- Wycenisz swoje usługi we właściwy sposób.
- Nauczysz się prowadzić satysfakcjonujący biznes, jednocześnie mając czas dla siebie, rodziny i rozwoju.
Jak wyznaczać i osiągać cele finansowe?
Coach finansowy, pasjonatka zarządzania finansami i pracy z umysłem. Absolwentka Ekonomii na Uniwersytecie Szczecińskim oraz Podyplomowych studiów MBA, Business Trends w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu.
Czy nasze podejście do pieniędzy można zmienić? Oczywiście że tak! Kamila Hundert nam to udowodni. W Tej części szkolenia przyjrzymy się temu, jak można zmienić nawyki związane z finansami? Jakie jest nasze prawdziwe podejście do pieniędzy? Jak porządkować finanse, prowadząc własny biznes. Co to znaczy “wyznaczać cele finansowe”? i jak je osiągać?
Czego nauczysz się w tej części szkolenia:
- Dowiesz się, jakie nawyki związane z finansami można zmienić.
- Nauczysz się, jak zmienić swoje podejście do pieniędzy.
- Poznasz swoje prawdziwe podejście do pieniędzy.
- Nauczysz się, jak porządkować finanse i wyznaczać oraz osiągać cele finansowe prowadząc własny biznes.
Część pierwsza
Część druga ''Narzędzia''
Dochody, Koszty, Podatki. - Księgowość nie gryzie!
Emilia Witek - Minc - księgowa i współwłaścicielka Minc & Partners Accounting & Legal
Jeśli nie rozumiesz księgowości i czujesz niepokój na samą myśl o podatkach, to ta część szkolenia jest po to, abyś lepiej poznał jej tajniki. Emilia współpracuje z branżą pomocową od lat, zna bolączki i problemy, z jakimi mierzą się właściciele poradni i gabinetów – ale przede wszystkim zna ich rozwiązania i o nich opowie.
W Tej części popracujemy na konkretach – jak zorganizować pracę z księgową? Jaki wybrać podatek? Co musisz wiedzieć o podatku VAT? Porozmawiamy o tym wszystkim, co chciałbyś wiedzieć o księgowości, ale boisz się zapytać, bo schowane pod dywanem, może nie ujrzy światła dziennego…
Czego nauczysz się w tej części szkolenia:
- Poznasz tajniki księgowości, które Ci umykają i pozbędziesz się niepewności związanej z podatkami.
- Dowiesz się, jak zorganizować efektywną współpracę z księgowym.
- Dowiesz się więcej o podatkach i poznasz szczegóły dotyczące VAT-u.
- Omówimy problemy i bolączki właścicieli poradni i gabinetów oraz ich rozwiązania w sesji pytań i odpowiedzi.
Zarządzanie finansami - jak ogarnąć swój budżet?
Szymon Gajewski - Współwłaściciel Mindness - Dyrektor finansowy, pasjonat ekonomii i narzędzi biznesowych.
A teraz konkrety od praktyka. Narzędzia, które pomogą Ci mieć kontrolę nad Twoim cashflow. Gotowe rozwiązania, które dostaniesz do ręki, a Szymon krok po kroku wytłumaczy Ci, jak ich używać, aby więcej nie martwić się o zarządzanie budżetem i wiedzieć, co naprawdę się opłaca, a gdzie pieniądze “uciekają z portfela”.
Czego nauczysz się w tej części szkolenia:
- Nauczysz się korzystać z narzędzi, które pomogą Ci kontrolować przepływ środków przed Twoją firmę.
- Otrzymasz gotowe rozwiązania (tabelę) i Szymon krok po kroku wytłumaczy Ci , jak z tego korzystać.
- Poczujesz, że możesz mieć kontrolę nad swoim budżetem.
- Dowiesz się, co się opłaca, a gdzie Twoje pieniądze „uciekają z portfela”.
Część pierwsza
Część trzecia ''Praktyka i Praktycy''
Platforma online - Jak zarabiać między sesjami.
Bartek Stańczyk - Przedsiębiorca, założyciel Platformy Rozwojowej, obsługującej projekty online (szkolenie, webinaria, kursy)
W tej części będziemy opowiadać o możliwościach zarabiania pieniędzy jako psycholog/ terapeuta – nie tylko przyjmując pacjentów. Dowiecie się, jakie są możliwości prowadzenia własnych kursów i webinarów. Porozmawiamy też o tym, w jaki sposób można poszerzyć swój zasięg i dotarcie do innych, korzystając z możliwości platform streamingowych i innych działań online. Bartek pokaże własne narzędzia i wytłumaczy, dlatego warto podjąć się wysiłku prowadzenia takich działań.
Czego nauczysz się w tej części szkolenia:
- Nauczysz się różnych sposobów zarabiania pieniędzy jako psycholog/terapeuta, również poza gabinetem.
- Dowiesz się, jak prowadzić kursy i webinaria.
- Poznasz sposoby na poszerzenie swojego zasięgu i dotarcie do większej liczby osób poprzez platformy streamingowe i inne działania online.
- Że raz podjęty wysiłek może procentować długofalowo
Jak rozwinęłam swoją markę?
Agnieszka Stein - psycholog, autorka książek.
Agnieszka Gajewska z Mindness przeprowadzi wywiad z Agnieszką Stein. Zapytamy naszego gościa o drogę rozwoju i o doświadczenie w budowaniu rozpoznawalnej na rynku marki. Porozmawiamy o wyzwaniach i trudnościach, a także o tym, jak godzić pracę z klientami z działaniami online i jak te dwie strefy wzajemnie na siebie wpływają. Agnieszka Stein opowie także o swoich szkoleniach dla osób z branży, jako kolejnym źródle dywersyfikacji dochodu.
Czego nauczysz się w tej części szkolenia:
- Jak rozwijać rozpoznawalną markę na rynku psychologicznym?
- Jak godzić pracę z pacjentem z prowadzeniem działań online?
- Od czego zacząć wychodzenie poza gabinet?
- Jak budowanie swojej marki pomaga i w czym?
Poradnia online i szkolenia - case study
Magdalena Jagiełło - założycielka poradni Fideratio, zarządzająca 30-osobowym zespołem; praktykująca psychoterapeutka.
W rozmowie z Agnieszką z Mindness opowie o sukcesach i wyzwaniach w prowadzeniu dużej poradni online. Jakie były początki? Co było najtrudniejsze? Na co należy zwracać uwagę w tego rodzaju działaniu? Jak radzić sobie z budżetem i utrzymać dobry model biznesowy? Gdzie czyhają pułapki i jak ogarnąć finanse. Magdalena opowie również o szkoleniach z coachingu chrześcijańskiego zainspirowane modelem irlandzkim, które powstały jeszcze przed otwarciem poradni i nadały jej niesamowitego rozpędu.
Czego nauczysz się w tej części szkolenia:
- Dowiesz się o wyzwaniach w zarządzaniu dużą poradnią online.
- Poznasz najtrudniejsze momenty i na co należy zwracać uwagę przy prowadzeniu takiego biznesu.
- Dowiesz się, jak rozkręcić poradnię zaczynając od szkoleń.
- Nauczysz się, jak ogarnąć finanse i utrzymać dobry model biznesowy w poradni online.
Harmonogram:
Zapraszamy Cię serdecznie już w piątek, 19 maja 2023, do Warszawy, na jedyne takie szkolenie w Polsce dla prowadzących własne gabinety.
Agnieszka Gajewska - współzałożycielka Mindness - Rozkręcamy Gabinety Psychologiczne, copywriterka i ekspertka ds marki i rozwoju biznesu w obszarze zdrowia psychicznego.
Jeśli zadajesz sobie pytanie: “Jak mam traktować moją pracę jak biznes, skoro pomagam”? To znaczy, że wiele wyniesiesz z tej części szkolenia. Mimo, że tarapeuci i psycholodzy to specjaliści od przełamywania schematów, często sami nieświadomie wierzą w niewspierające przekonania i zarabiają ZA MAŁO.
Agnieszka pomoże wycenić prawidłowo usługi - pokaże, że można prowadzić satysfakcjonujący biznes oraz mieć czas dla siebie, dla rodziny i dla rozwoju! Te cele były główną motywacją do stworzenia tego szkolenia i teraz chcemy się podzielić zgromadzoną wiedzą z Wami.
Kamila Hundert - Coach finansowy, pasjonatka zarządzania finansami i pracy z umysłem. Absolwentka Ekonomii na Uniwersytecie Szczecińskim oraz Podyplomowych studiów MBA, Business Trends w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu.
Czy nasze podejscie do pieniędzy można zmienić? Oczywiście że tak! Kamila Hundert nam to udowodni. W Tej części szkolenia przyjrzymy się temu, jak można zmienić nawyki związane z finansami? Jakie jest nasze prawdziwe podejście do pieniędzy? Jak porządkować finanse prowadząc własny biznes. Co to znaczy “wyznaczać cele finasowe”? i jak je osiągać?
Emilia Witek - Minc - księgowa i współwłaścicielka Minc & Partners Accounting & Legal
Jeśli nie rozumiesz księgowości i czujesz niepokój na samą myśl o podatkach, to ta część szkolenia jest po to, abyś lepiej poznał jej tajniki. Emilia współpracuje z branżą pomocową od lat, zna bolączki i problemy, z jakimi mierzą się właściciele poradni i gabinetów - ale przede wszystkim zna ich rozwiązania i o nich opowie.
W Tej części popracujemy na konkretach - jak zorganizować pracę z księgową? Jaki wybrać podatek? Co musisz wiedzieć o podatku VAT? Porozmawiamy o tym wszystkim, co chciałbyś wiedzieć o księgowości, ale boisz się zapytać, bo schowane pod dywanem, może nie ujrzy światła dziennego…
Szymon Gajewski - Współwłaściciel Mindness - Dyrektor finansowy, pasjonat ekonomii i narzędzi biznesowych.
A teraz konkrety od praktyka. Narzędzia, które pomogą Ci mieć kontrolę nad Twoim cashflow. Gotowe rozwiązania, które dostaniesz do ręki, a Szymon krok po kroku wytłumaczy Ci, jak ich używać, aby więcej nie martwić się o zarządzanie budżetem i wiedzieć, co naprawdę się opłaca, a gdzie pieniądze ''uciekają z portfela''.
Bartek Stańczyk - Przedsiębiorca, założyciel Platformy Rozwojowej, obsługującej projekty online (szkolenie, webinaria, kursy)
W tej części będziemy opowiadać o możliwościach zarabiania pieniędzy jako psycholog/ terapeuta - nie tylko przyjmując pacjentów. Dowiecie się, jakie są możliwości prowadzenia własnych kursów i webinarów. Porozmawiamy też o tym, w jaki sposób można poszerzyć swój zasięg i dotarcie do innych, korzystając z możliwości platform streamingowych i innych działań online. Bartek pokaże własne narzędzia i wytłumaczy, dlatego warto podjąć się wysiłku prowadzenia takich działań.
Agnieszka Stein - psycholog, autorka książek.
Agnieszka Gajewska z Mindness przeprowadzi wywiad z Agnieszką Stein. Zapytamy naszego gościa o drogę rozwoju i o doświadczenie w budowaniu rozpoznawalnej na rynku marki. Porozmawiamy o wyzwaniach i trudnościach, a także o tym, jak godzić pracę z pacjentem z działaniami online i jak te dwie strefy wzajemnie na siebie wpływają. Agnieszka Stein opowie także o swoich szkoleniach dla osób z branży, jako kolejnym źródle dywersyfikacji dochodu.
Magdalena Jagiełło - założycielka poradni Fideratio, zarządzająca 30-osobowym zespołem; praktykująca psychoterapeutka.
W rozmowie z Agnieszką z Mindness opowie o sukcesach i wyzwaniach w prowadzeniu dużej poradni online. Jakie były początki? Co było najtrudniejsze? Na co należy zwracać uwagę w tego rodzaju działaniu? Jak radzić sobie z budżetem i utrzymać dobry model biznesowy? Gdzie czyhają pułapki i jak ogarnąć finanse. Magdalena opowie również o szkoleniach z coachingu chrześcijańskiego zainspirowane modelem irlandzkim, które powstały jeszcze przed otwarciem poradni i nadały jej niesamowitego rozpędu.
Rekomendacje i opinie:
Obejrzyj opinie o naszych szkoleniach
Wyżywienie i kontakt
Obiad w cenie biletu
Posiłek w przerwie obiadowej będzie do zjedzenia na sali. Zapewniamy obiad w formie lunchboxu.
Do wyboru jedna z dwóch propozycji.
Lunchbox – Propozycja 1 mięsna:
- Rolada z kurczaka faszerowana pieczarką i serem
- Ziemniaki puree z koperkiem
- Surówka
Lunchbox – Propozycja 2 wege:
- Pierogi z kapustą i grzybami
- Surówka
Po zakupie biletu przesyłamy maila z wyborem opcji obiadowej.
Kontakt w kwestiach organizacyjnych:
Ewa Goś
796 764 660
kontakt@mindness.pl
Koordynatorka:
Ola Pawelska
ola.pawelska@mindness.pl