Finansew gabinecie psychoterapeuty

Pomagaj, zarabiaj, odpoczywaj,
odkładaj, rozwijaj się!

Jedyne tego typu szkolenie w Polsce dla osób prowadzących własne gabinety.
Kup bilet

Czas i miejsce

  • Piątek 19 maja 2023 Warszawa
  • Racjonalizacji 6/8 (wejście: Instytut Technologii), 2 piętro, sala konferencyjna
  • Liczba miejsc: 35

  • Bilety dostępne od: 08.05.2023
  • Sprzedaż biletów zamykamy: 19.05.2023

Do końca sprzedaży pozostało:

Szkolenie Finanse w gabinecie terapeuty

Skąd ten pomysł?

Rozkręcanie własnego gabinetu terapeutycznego to inwestycja czasu i pieniędzy w studia, specjalizację i uzyskanie certyfikatów. Jednak po jakimś czasie, mimo rosnącej liczby pacjentów, pieniądze mogą uciekać przez palce, a pasja może zamienić się w zmęczenie.

Dojrzewając do pełnienia roli pełnoprawnej właścicielki/la gabinetu psychologicznego, dowiadujesz się, że jednym z kluczowych momentów jest zrozumienie sytuacji finansowej w gabinecie.

Bez uświadomienia sobie tej kwestii, niemożliwe jest podejmowanie przemyślanych decyzji, takich jak stworzenie planu działań, który pozwoli na pracę w mniejszym zakresie, a zarabianie tyle samo lub więcej.

Dodatkowo, trudno jest zatrudnić nowych pracowników, ustalić odpowiednie ceny za usługi lub zbudować stabilne podstawy finansowe, jeśli nie ma się pełnej kontroli nad finansami w gabinecie.

Jeśli już wiesz, że chcesz to poukładać, skorzystaj z pomocy Mindness. Zaplanowaliśmy świetne szkolenie z zakresu wiedzy finansowej w prywatnych placówkach zdrowia psychicznego, aby pomóc Ci lepiej zarządzać swoim gabinetem i odzyskać wolność i pieniądze.

blank

Komu dedykujemy to Szkolenie?

Wszystkim psychologom, psychoterapeutom, coachom, szkoleniowcom chcącym rozkręcić swój gabinet i rozwiązać swoje problemy związane z finansami.

Szkolenie „Finanse w gabinecie terapeuty” jest idealne dla Ciebie, jeśli:

  • Boisz się podnieść stawkę i nie wiesz, jak to komunikować.
  • Chcesz zarabiać więcej, ale czujesz, że w Twojej głowie wciąż są przekonania, które Cię ograniczają.
  • Utknąłeś w miejscu i czujesz się przytłoczony brakiem kontroli nad swoimi finansami.
  • Ciężko pracujesz, ale wciąż brakuje Ci pieniędzy.
  • Kiedy przychodzi moment rozliczenia podatków i opłacenia rachunków, czujesz ścisk w żołądku.
  • Pieniądze przelatują Ci przez palce.

I wiesz co, to dobrze! To znaczy, że dostrzegasz problem i chcesz pracować lepiej, łatwiej i przyjemniej. Pasja była tym, co pchnęło Cię do wykonywania swojego zawodu i pomocy innym. Czas ją odzyskać i zacząć czerpać z niej wszystko co najlepsze!

Kup bilet
Nad czym będziemy pracować?

To, jak myślisz o swoich finansach i biznesie, kreuje Twoją rzeczywistość.

Możesz próbować uczyć się metodą prób i błędów. Jednak szkoda na to Twojej energii i zapału. Jeśli chcesz spróbować innych metod, to, dołącz do naszego szkolenia i razem z nami uzyskaj odpowiedzi na najtrudniejsze pytania:

Czy moje przekonania o pieniądzach wspierają moją pracę?

Czy rozumiem zawiłości obsługi księgowej swojej działalności?

Jak mogę obniżyć podatki?

Jakie konkretne narzędzia budżetowe mogą mi pomóc w pracy?

Jak mogę zarobić dodatkowo?

Jak zarabiać więcej jako psychoterapeuta, mając przestrzeń tylko na kilka sesji dziennie?

Czy jako psychoterapeuta mogę mieć również dochody z pracy poza sesją?

Jak mogę to zrobić?

Jak zarabiać adekwatnie do swoich potrzeb?

Czas podjąć kroki i zacząć świadomie zarządzać swoimi finansami!

Nasze szkolenie pokaże Ci, że:

  • 1

    Możesz mieć firmę, która będzie utrzymywać Ciebie, a nie na odwrót.

  • 2

    Możesz wypełnić cały kalendarz, mieć listę oczekujących i nie czuć frustracji i przemęczenia z tego powodu.

  • 3

    Możesz żyć tak, jak zawsze chciałeś i pomagać ludziom, bez poczucia, że jesteś w pracy jedną nogą, a dodatkowo coś musisz, bo bez tego wszystko się rozsypie.

  • 4

    Możesz czuć się pewnie i bezpiecznie! Wyrzucić ze swojej głowy myśl „nie mogę sobie pozwolić na...”. Będziesz mieć solidny plan, który z łatwością zrealizujesz krok po kroku.

  • 5

    Możesz mieć czas i przestrzeń na zmiany, kreatywne podejście i budowanie biznesu, usługi czy pisanie książki i zyskanie dodatkowego dochodu pasywnego, który pracuje, kiedy Ty odpoczywasz.

Dzięki temu szkoleniu możesz:

  • Odzyskać równowagę między pracą i życiem prywatnym
  • Odzyskać swobodę w pracy, której pragniesz
  • Zaangażować się w nowe projekty, które Cię kręcą
  • Sprawić, by Twój biznes zaczął działać, przy o wiele mniejszym zaangażowaniu z Twojej strony w działania pozasesyjne.
blank

Mindness wychodzi naprzeciw największym problemom związanym z finansami w gabinecie psychoterapeutycznym. Poruszamy ten niezwykle istotny temat bez tabu, bez oporów, bez ograniczeń!

Za to szczerze i w oparciu o wieloletnie doświadczenie i setki godzin rozmów, konsultacji i szkoleń.
Kup bilet
3 ważne kroki

Szkolenie obejmuje:

Część pierwsza

Część pierwsza – zobaczysz siebie, skonfrontujesz się z problemami, jakie pojawiły się w Twoim biznesie, czasem nagromadzone, czasem zakopane pod dywan, czasem niewypowiedziane. Zobaczysz, skąd się biorą i dokąd mogą Cię zaprowadzić.
Popracujemy nad zmianą poglądów i przekonań w temacie finansów. Przyjrzymy się ich źródłom.

Część druga

twarda materia, czyli budżety, podatki, zawiłości księgowe. To kolejne kwestie, które zostawiasz sobie na kiedyś, a one z czasem rosną do rangi sporych problemów. Nasi specjaliści pomogą Ci to poukładać nie tylko w głowie, ale i na papierze. To oznacza, że na szkolenie weźmiesz laptop i nauczysz się trochę ''w tabelki''.

Część trzecia

Poznasz ludzi, którzy pokażą Ci narzędzia oraz praktykę. Dowiesz się, jak skorzystać z własnych zasobów, aby rozwinąć swoją działalność. Tak, aby móc pomagać większej ilości ludzi. Szkoda, aby Twój potencjał, wiedza i doświadczenie docierały do tak małego, jak obecne, grona. Warto, by Twoje przesłanie, Twoją misję usłyszeli też inni.
A potem poznasz osoby, które już przekuły swoje umiejętności właśnie w ten sposób i na dziś pomagają, zatrudniają i uczą kolejnych terapeutów tej niezwykłej sztuki, jaką jest wspieranie innych. Spełniając swoją misję, mają też godne zyski. I to pomaga im rozwijać skrzydła.

Prelegenci:

blank
Agnieszka i Szymon Gajewscy
twórcy idei Mindness

Praktycy biznesu, którzy dogłębnie znają rynek i potrzeby psychologów i psychoterapeutów. Na szkoleniu Agnieszka poprowadzi panel o wycenie swojej pracy terapeutycznej, a Szymon przedstawi zestaw narzędzi, pomagających utrzymać finanse własnego biznesu ''pod kontrolą''.

blank
Emilia Witek – Minc
księgowa i doradca podatkowy

Odczaruje dla Was księgowe zawiłości, odpowie na pytania związane z podatkami i prowadzeniem działalności, a także pomoże zrozumieć kwestie spółek i innych trudnych koncepcji związanych z kosztami, dochodami i zyskie

blank
Bartek Stańczyk
specjalista ds projektów online

Twórca portalu www.platformarozwojowa.pl dedykowanego psychologom i terapeutom. Opowie, jak można swoją misję materializować również dzięki współczesnym narzędziom internetowym i o tym, jak pomaga w tym swoim klientom z branży psychologicznej.

blank
Agnieszka Stein - Psycholog
autorka rewolucyjnych książek, twórczyni wsparcia online dla rodziców

Autorka kursów i webinarów. W wywiadzie z Agnieszką Gajewską opowie o swojej drodze biznesowego rozwoju: platformie i szkoleniach online.

blank
Magdalena Jagiełło
założycielka poradni Fideratio zatrudniającej ponad 30 specjalistów zdrowia psychicznego

Podzieli się również w wywiadzie swoim doświadczeniem wyjścia z własnego gabinetu i założenia poradni online połączonej ze szkoleniami dla coachów i terapeutów.

blank
Kamila Hundert
Coach finansowy z pasją do zarządzania pieniędzmi i pracy z umysłem

Absolwentka Ekonomii i MBA, zdobyła umiejętności w Proctor Galagher Institute. Motywuje i inspiruje ludzi do zmian nawyków finansowych, pomagając osiągać cele.

O czym będzie szkolenie

Część pierwsza ''Umysł - emocje - przekonania''

blank

Cena Twojej pracy

współzałożycielka Mindness - Rozkręcamy Gabinety Psychologiczne, copywriterka i ekspertka ds marki i rozwoju biznesu w obszarze zdrowia psychicznego.

Jeśli zadajesz sobie pytanie: “Jak mam traktować moją pracę jak biznes, skoro pomagam”? To znaczy, że wiele wyniesiesz z tej części szkolenia. Mimo, że tarapeuci i psycholodzy to specjaliści od przełamywania schematów, często sami nieświadomie wierzą w niewspierające przekonania i zarabiają ZA MAŁO.

Czego nauczysz się w tej części szkolenia:

  • Nauczysz się, jak traktować swoją pracę jak biznes, jednocześnie pomagając innym.
  • Odkryjesz, gdzie chowasz niewspierające przekonania, co powoduje, że zarabiasz zbyt mało.
  • Wycenisz swoje usługi we właściwy sposób.
  • Nauczysz się prowadzić satysfakcjonujący biznes, jednocześnie mając czas dla siebie, rodziny i rozwoju.

Jak wyznaczać i osiągać cele finansowe?

Coach finansowy, pasjonatka zarządzania finansami i pracy z umysłem. Absolwentka Ekonomii na Uniwersytecie Szczecińskim oraz Podyplomowych studiów MBA, Business Trends w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu.

Czy nasze podejście do pieniędzy można zmienić? Oczywiście że tak! Kamila Hundert nam to udowodni. W Tej części szkolenia przyjrzymy się temu, jak można zmienić nawyki związane z finansami? Jakie jest nasze prawdziwe podejście do pieniędzy? Jak porządkować finanse, prowadząc własny biznes. Co to znaczy “wyznaczać cele finansowe”? i jak je osiągać?

Czego nauczysz się w tej części szkolenia:

  • Dowiesz się, jakie nawyki związane z finansami można zmienić.
  • Nauczysz się, jak zmienić swoje podejście do pieniędzy.
  • Poznasz swoje prawdziwe podejście do pieniędzy.
  • Nauczysz się, jak porządkować finanse i wyznaczać oraz osiągać cele finansowe prowadząc własny biznes.
blank
Część pierwsza

Część druga ''Narzędzia''

blank

Dochody, Koszty, Podatki. - Księgowość nie gryzie!

Emilia Witek - Minc - księgowa i współwłaścicielka Minc & Partners Accounting & Legal

Jeśli nie rozumiesz księgowości i czujesz niepokój na samą myśl o podatkach, to ta część szkolenia jest po to, abyś lepiej poznał jej tajniki. Emilia współpracuje z branżą pomocową od lat, zna bolączki i problemy, z jakimi mierzą się właściciele poradni i gabinetów – ale przede wszystkim zna ich rozwiązania i o nich opowie.
W Tej części popracujemy na konkretach –  jak zorganizować pracę z księgową? Jaki wybrać podatek? Co musisz wiedzieć o podatku VAT? Porozmawiamy o tym wszystkim, co chciałbyś wiedzieć o księgowości, ale boisz się zapytać, bo schowane pod dywanem, może nie ujrzy światła dziennego…

Czego nauczysz się w tej części szkolenia:

  • Poznasz tajniki księgowości, które Ci umykają i pozbędziesz się niepewności związanej z podatkami.
  • Dowiesz się, jak zorganizować efektywną współpracę z księgowym.
  • Dowiesz się więcej o podatkach i poznasz szczegóły dotyczące VAT-u.
  • Omówimy problemy i bolączki właścicieli poradni i gabinetów oraz ich rozwiązania w sesji pytań i odpowiedzi.

Zarządzanie finansami - jak ogarnąć swój budżet?

Szymon Gajewski - Współwłaściciel Mindness - Dyrektor finansowy, pasjonat ekonomii i narzędzi biznesowych.

A teraz konkrety od praktyka. Narzędzia, które pomogą Ci mieć kontrolę nad Twoim cashflow. Gotowe rozwiązania, które dostaniesz do ręki, a Szymon krok po kroku wytłumaczy Ci, jak ich używać, aby więcej nie martwić się o zarządzanie budżetem i wiedzieć, co naprawdę się opłaca, a gdzie pieniądze “uciekają z portfela”.

Czego nauczysz się w tej części szkolenia: 

  • Nauczysz się korzystać z narzędzi, które pomogą Ci kontrolować przepływ środków przed Twoją firmę.
  • Otrzymasz gotowe rozwiązania (tabelę) i Szymon krok po kroku wytłumaczy Ci , jak z tego korzystać.
  • Poczujesz, że możesz mieć kontrolę nad swoim budżetem.
  • Dowiesz się, co się opłaca, a gdzie Twoje pieniądze „uciekają z portfela”.
blank
Część pierwsza

Część trzecia ''Praktyka i Praktycy''

blank

Platforma online - Jak zarabiać między sesjami.

Bartek Stańczyk - Przedsiębiorca, założyciel Platformy Rozwojowej, obsługującej projekty online (szkolenie, webinaria, kursy)

W tej części będziemy opowiadać o możliwościach zarabiania pieniędzy jako psycholog/ terapeuta – nie tylko przyjmując pacjentów. Dowiecie się, jakie są możliwości prowadzenia własnych kursów i webinarów. Porozmawiamy też o tym, w jaki sposób można poszerzyć swój zasięg i dotarcie do innych, korzystając z możliwości platform streamingowych i innych działań online. Bartek pokaże własne narzędzia i wytłumaczy, dlatego warto podjąć się wysiłku prowadzenia takich działań.

Czego nauczysz się w tej części szkolenia:

  • Nauczysz się różnych sposobów zarabiania pieniędzy jako psycholog/terapeuta, również poza gabinetem.
  • Dowiesz się, jak prowadzić kursy i webinaria.
  • Poznasz sposoby na poszerzenie swojego zasięgu i dotarcie do większej liczby osób poprzez platformy streamingowe i inne działania online.
  • Że raz podjęty wysiłek może procentować długofalowo

Jak rozwinęłam swoją markę?

Agnieszka Stein - psycholog, autorka książek.

Agnieszka Gajewska z Mindness przeprowadzi wywiad z Agnieszką Stein. Zapytamy naszego gościa o drogę rozwoju i o doświadczenie w budowaniu rozpoznawalnej na rynku marki. Porozmawiamy o wyzwaniach i trudnościach, a także o tym, jak godzić pracę z klientami z działaniami online i jak te dwie strefy wzajemnie na siebie wpływają. Agnieszka Stein opowie także o swoich szkoleniach dla osób z branży, jako kolejnym źródle dywersyfikacji dochodu.

Czego nauczysz się w tej części szkolenia:

  • Jak rozwijać rozpoznawalną markę na rynku psychologicznym?
  • Jak godzić pracę z pacjentem z prowadzeniem działań online?
  • Od czego zacząć wychodzenie poza gabinet?
  • Jak budowanie swojej marki pomaga i w czym?
blank
blank

Poradnia online i szkolenia - case study

Magdalena Jagiełło - założycielka poradni Fideratio, zarządzająca 30-osobowym zespołem; praktykująca psychoterapeutka.

W rozmowie z Agnieszką z Mindness opowie o sukcesach i wyzwaniach w prowadzeniu dużej poradni online. Jakie były początki? Co było najtrudniejsze? Na co należy zwracać uwagę w tego rodzaju działaniu? Jak radzić sobie z budżetem i utrzymać dobry model biznesowy? Gdzie czyhają pułapki i jak ogarnąć finanse. Magdalena opowie również o szkoleniach z coachingu chrześcijańskiego zainspirowane modelem irlandzkim, które powstały jeszcze przed otwarciem poradni i nadały jej niesamowitego rozpędu.

Czego nauczysz się w tej części szkolenia: 

  • Dowiesz się o wyzwaniach w zarządzaniu dużą poradnią online.
  • Poznasz najtrudniejsze momenty i na co należy zwracać uwagę przy prowadzeniu takiego biznesu.
  • Dowiesz się, jak rozkręcić poradnię zaczynając od szkoleń.
  • Nauczysz się, jak ogarnąć finanse i utrzymać dobry model biznesowy w poradni online.

Harmonogram:

Zapraszamy Cię serdecznie już w piątek, 19 maja 2023, do Warszawy, na jedyne takie szkolenie w Polsce dla prowadzących własne gabinety.
blank
Agnieszka Gajewska
Mindness
9:45 - 10:35

Cena Twojej pracy

blank
Agnieszka Gajewska
Mindness

Agnieszka Gajewska - współzałożycielka Mindness - Rozkręcamy Gabinety Psychologiczne, copywriterka i ekspertka ds marki i rozwoju biznesu w obszarze zdrowia psychicznego.

Jeśli zadajesz sobie pytanie: “Jak mam traktować moją pracę jak biznes, skoro pomagam”? To znaczy, że wiele wyniesiesz z tej części szkolenia. Mimo, że tarapeuci i psycholodzy to specjaliści od przełamywania schematów, często sami nieświadomie wierzą w niewspierające przekonania i zarabiają ZA MAŁO.

Agnieszka pomoże wycenić prawidłowo usługi - pokaże, że można prowadzić satysfakcjonujący biznes oraz mieć czas dla siebie, dla rodziny i dla rozwoju! Te cele były główną motywacją do stworzenia tego szkolenia i teraz chcemy się podzielić zgromadzoną wiedzą z Wami.

blank
Kamila Hundert

Kamila Hundert - Coach finansowy, pasjonatka zarządzania finansami i pracy z umysłem. Absolwentka Ekonomii na Uniwersytecie Szczecińskim oraz Podyplomowych studiów MBA, Business Trends w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu.

Czy nasze podejscie do pieniędzy można zmienić? Oczywiście że tak! Kamila Hundert nam to udowodni. W Tej części szkolenia przyjrzymy się temu, jak można zmienić nawyki związane z finansami? Jakie jest nasze prawdziwe podejście do pieniędzy? Jak porządkować finanse prowadząc własny biznes. Co to znaczy “wyznaczać cele finasowe”? i jak je osiągać?

11:24- 11:40

Przerwa kawowa

blank
Emilia Witek - Minc
Minc & Partners

Emilia Witek - Minc - księgowa i współwłaścicielka Minc & Partners Accounting & Legal

Jeśli nie rozumiesz księgowości i czujesz niepokój na samą myśl o podatkach, to ta część szkolenia jest po to, abyś lepiej poznał jej tajniki. Emilia współpracuje z branżą pomocową od lat, zna bolączki i problemy, z jakimi mierzą się właściciele poradni i gabinetów - ale przede wszystkim zna ich rozwiązania i o nich opowie.
W Tej części popracujemy na konkretach - jak zorganizować pracę z księgową? Jaki wybrać podatek? Co musisz wiedzieć o podatku VAT? Porozmawiamy o tym wszystkim, co chciałbyś wiedzieć o księgowości, ale boisz się zapytać, bo schowane pod dywanem, może nie ujrzy światła dziennego…

blank
Szymon Gajewski
Mindness

Szymon Gajewski - Współwłaściciel Mindness - Dyrektor finansowy, pasjonat ekonomii i narzędzi biznesowych.

A teraz konkrety od praktyka. Narzędzia, które pomogą Ci mieć kontrolę nad Twoim cashflow. Gotowe rozwiązania, które dostaniesz do ręki, a Szymon krok po kroku wytłumaczy Ci, jak ich używać, aby więcej nie martwić się o zarządzanie budżetem i wiedzieć, co naprawdę się opłaca, a gdzie pieniądze ''uciekają z portfela''.

13:40 - 14:30

Przerwa na obiad

blank
Bartek Stańczyk
Platforma rozwojowa

Bartek Stańczyk - Przedsiębiorca, założyciel Platformy Rozwojowej, obsługującej projekty online (szkolenie, webinaria, kursy)

W tej części będziemy opowiadać o możliwościach zarabiania pieniędzy jako psycholog/ terapeuta - nie tylko przyjmując pacjentów. Dowiecie się, jakie są możliwości prowadzenia własnych kursów i webinarów. Porozmawiamy też o tym, w jaki sposób można poszerzyć swój zasięg i dotarcie do innych, korzystając z możliwości platform streamingowych i innych działań online. Bartek pokaże własne narzędzia i wytłumaczy, dlatego warto podjąć się wysiłku prowadzenia takich działań.

blank
Agnieszka Stein

Agnieszka Stein - psycholog, autorka książek.

Agnieszka Gajewska z Mindness przeprowadzi wywiad z Agnieszką Stein. Zapytamy naszego gościa o drogę rozwoju i o doświadczenie w budowaniu rozpoznawalnej na rynku marki. Porozmawiamy o wyzwaniach i trudnościach, a także o tym, jak godzić pracę z pacjentem z działaniami online i jak te dwie strefy wzajemnie na siebie wpływają. Agnieszka Stein opowie także o swoich szkoleniach dla osób z branży, jako kolejnym źródle dywersyfikacji dochodu.

16.00 - 16.10

Przerwa kawowa

blank
Magdalena Jagiełło
Fideratio

Magdalena Jagiełło - założycielka poradni Fideratio, zarządzająca 30-osobowym zespołem; praktykująca psychoterapeutka.

W rozmowie z Agnieszką z Mindness opowie o sukcesach i wyzwaniach w prowadzeniu dużej poradni online. Jakie były początki? Co było najtrudniejsze? Na co należy zwracać uwagę w tego rodzaju działaniu? Jak radzić sobie z budżetem i utrzymać dobry model biznesowy? Gdzie czyhają pułapki i jak ogarnąć finanse. Magdalena opowie również o szkoleniach z coachingu chrześcijańskiego zainspirowane modelem irlandzkim, które powstały jeszcze przed otwarciem poradni i nadały jej niesamowitego rozpędu.

Dlaczego warto nam zaufać?

Kim jesteśmy

Misją Mindness jest rozkręcanie gabinetów psychologicznych i sprawienie, aby promocja wsparcia terapeutycznego, była na takim poziomie, aby każdy klient trafił do odpowiedniego terapeuty, a każdy terapeuta mógł się spełniać w swojej pracy. Bez martwienia się o finanse, marketing i inne biznesowe aspekty.

Od tego jesteśmy my! Wierzymy w przedsiębiorczość, rozwój i pracę, którą można wykonywać z pasją i przyjemnością.

Mindness w liczbach:

  • 90 godzin przeprowadzonych szkoleń dla psychologów i terapeutów
  • setki rozkręconych z sukcesem gabinetów
  • 130 specjalistycznych tekstów blogowych
  • 50 zaplanowanych i skoordynowanych kampanii reklamowych dla psychologów i psychoterapeutów
  • 6 lat doświadczenia w rozkręcaniu marek w branży zdrowia psychicznego
  • razem ponad 16 000 obserwujących na fanpage’u Facebooka i w naszych grupach
  • 2000 osób czytających nasz cotygodniowy newsletter

Dzięki naszym szkoleniom wiele osób otworzyło i z powodzeniem prowadzi swoje placówki. Teraz czas się dowiedzieć, jak i za co iść dalej.

blank

Rekomendacje i opinie:

blank

“Współpraca z Mindness dała mi możliwość przekształcenia marzeń w rzeczywistość. Dodała siły, wiary, przekonania, wiatru w żagle wskazując, że wizja pomagania którą mam (kompleksowa, wielowymiarowa, pełna serdeczności) jest warta rozwijania i pielęgnowania. Ale to co chyba najważniejsze współpraca ukierunkowała mnie na cel przy jednoczesnym akceptowaniu i umacnianiu mojej indywidualności i wyjątkowości. Dziękuję!”

Joanna TokarzPsychoterapeutka, założycielka Serdecznego Centrum Psychoterapii

Obejrzyj opinie o naszych szkoleniach

Bilety

Cennik

Bilet Standard
650 1100
Wstęp na szkolenie
Voucher na 100 zł do wykorzystania w sklepie Mindness
kawa, herbata, przekąski
materiały szkoleniowe - slajdy, edytowalne tabele
materiały szkoleniowe (badge, harmonogram wydarzenia, materiały bonusowe od partnerów, gadżety)
dożywotni dostęp do webinaru -Zakładanie poradni psychologicznej – jak zacząć?
Dowolny plakat ze sklepu Mindness
Dwugodzinna konsultacja z założycielami Mindness na temat rozwoju swojego gabinetu, placówki (standardowa cena takiej konsultacji to 1000 zł).
Kup bilet
Bilet VIP
1220 1740
Wstęp na szkolenie
Voucher na 100 zł do wykorzystania w sklepie Mindness
kawa, herbata, przekąski
materiały szkoleniowe - slajdy, edytowalne tabele
materiały szkoleniowe (badge, harmonogram wydarzenia, materiały bonusowe od partnerów, gadżety)
dożywotni dostęp do webinaru -Zakładanie poradni psychologicznej – jak zacząć?
dowolny plakat ze sklepu Mindness
Dwugodzinna konsultacja z założycielami Mindness na temat rozwoju swojego gabinetu, placówki (standardowa cena takiej konsultacji to 1000 zł).

Zapis na konsultację będzie możliwy po zakończeniu szkoleniu.

Kup bilet

Do końca sprzedaży pozostało:

Jeśli właśnie Ciebie dotyczy brak płynności finansowej we własnym gabinecie i chcesz to zmienić dzięki naszemu szkoleniu, to mamy pulę biletów specjalnie dla osób w takiej sytuacji. Prosimy, napisz do nas kontakt@mindness.pl. Będziemy mieli dla Ciebie bilet w bardzo obniżonej cenie.

„Pomagamy tym, którzy pomagają”

Wyżywienie i kontakt

Obiad w cenie biletu

Posiłek w przerwie obiadowej będzie do zjedzenia na sali. Zapewniamy obiad w formie lunchboxu.

Do wyboru jedna z dwóch propozycji.

Lunchbox – Propozycja 1 mięsna:

  • Rolada z kurczaka faszerowana pieczarką i serem
  • Ziemniaki puree z koperkiem
  • Surówka

Lunchbox – Propozycja 2 wege:

  • Pierogi z kapustą i grzybami
  • Surówka

Po zakupie biletu przesyłamy maila z wyborem opcji obiadowej.

Kontakt w kwestiach organizacyjnych:

Ewa Goś
796 764 660
kontakt@mindness.pl

 

Koordynatorka:

blank

Ola Pawelska
ola.pawelska@mindness.pl

Lokalizacja

Racjonalizacji 6/8, wejście: Instytut Technologii (w pobliżu stacji PKP Służewiec), 2 piętro, sala konferencyjna

Parking za cały dzień płatny 27 zł – wjazd przez szlaban.

Można zaparkować również wokół budynku za darmo, ale trochę czasu zajmuje szukanie miejsca.

Skontaktuj się

Weronika Paruzel Jeśli interesuje Cię współpraca z Mindness, to opisz nam swoje potrzeby w poniższym formularzu, a my damy Ci znać, jak możemy pomóc. Jeśli wolisz rozmawiać - na Twój telefon czeka Weronika Paruzel - nasza asystentka, która udzieli wszelkich informacji.




     

    Administratorem danych osobowych podanych w formularzu jest Agencja marketingowa Agnieszka Gajewska. Zasady przetwarzania danych oraz Twoje uprawnienia z tym związane opisane są w polityce prywatności.

    Logo Whatsapp