Klient
Marlena Woszczyk
Poradnia
Psychomental
Opis
Pani Marlena Woszczyk – właścicielka Psychomental, poradni psychoterapii i pomocy psychologicznej online oraz gabinetu offline; specjalistka terapii w nurcie poznawczo-behawioralnym oraz terapii schematów.
Choć dziś wsparcie psychologiczne online nikogo nie dziwi – kiedy pani Marlena zwróciła się po pomoc Mindness na początku 2019 roku, taka forma terapii była w odbiorze społecznym wręcz kontrowersyjna.
Rozkręcenie gabinetu online (pierwszego wspólnego celu) było aktem nie lada odwagi dla pani Marleny, a wyzwaniem dla nas – jednak wszyscy zdawaliśmy sobie sprawę z niebywałego potencjału przewagi.
I nie zawahaliśmy się go wykorzystać!
Zakres
Mindness:
- Strona internetowa: szata graficzna, korekta treści,
- Bieżąca administracja strony,
- Konfiguracja kalendarza zapisów,
- Hosting domeny,
- Konfiguracja skrzynki pocztowej,
- Reklama Google Ads (utworzenie, bieżąca optymalizacja),
- Wizytówka Google.
Po stronie klienta:
- Logo i nazwa firmy (opracowane samodzielnie już wcześniej),
- Treści na stronę.
Co się zmieniło
Przed:
Mimo dużego doświadczenia zawodowego, na drodze do własnego biznesu stawiała dopiero pierwsze, nieśmiałe kroki.
Po:
Dziś nie tylko zrzesza pod szyldem Psychomental 5 psychoterapeutów różnych dziedzin i specjalizacji online (to razem nawet kilkanaście sesji dziennie!), ale jest też dumną właścicielką centrum stacjonarnego w Warszawie.
Droga do sukcesu
Po etapie pytań i odpowiedzi – spotkaniu i wymianie korespondencji, w trakcie których wspólnie z klientką zdefiniowaliśmy priorytety i koncepcję wizualną projektu – podwinęliśmy rękawy do pracy.
Strategia komunikacji zakładała utwierdzenie przyszłych pacjentów w poczuciu bezpieczeństwa – pracy z terapeutą, który jest nie tylko specjalistą, ale przede wszystkim człowiekiem. Prawdziwym, ludzkim i ciepłym. A także zapewnienie dostępu do wiedzy i instrukcje, jak skorzystać z pomocy.
Na tej podstawie stworzyliśmy ostateczną strukturę strony, wytyczne treści oraz plan działań reklamowych.
Następnie
- Pani Marlena samodzielnie przygotowała treści witryny oraz artykułów blogowych, które (po odpowiedniej korekcie Agnieszki) trafiły do publikacji;
- Szymon dostosował wybrany szablon do potrzeb projektu, wdrożył i skonfigurował serwery.
- Rozpoczęliśmy działania reklamowe w Google.
Wyniki
Moglibyśmy zacząć od tego, jak lekka, ciepła, a jednocześnie profesjonalna i łatwa w nawigacji była strona, którą stworzyliśmy… Ale przecież ona miała być tylko drogą do ostatecznego celu: połączenia pani Marleny z potrzebującymi jej pomocy pacjentami.
I tak się stało!
Efekty naszej pracy przekroczyły wszelkie oczekiwania.
- W ciągu 2 miesięcy uzyskaliśmy aż 130 konwersji (rezerwacji terminu w kalendarzu online lub kontaktu bezpośredniego – mailowo lub telefonicznie). Wskaźnik współczynnika konwersji wyniósł 9,35% – to znaczy, że na każde 100 kliknięć w reklamę, ok. 9 osób decydowało się na podjęcie kontaktu lub rezerwację.
- Przy stosunkowo niewielkiej inwestycji (niecałych 2000 zł) wyświetliliśmy więcej reklam niż takie portale jak: Trzym się, Znany lekarz, Epsycholodzy.
- Z czasem, mimo rosnącej konkurencji, obniżyliśmy koszty reklamy do poziomu 1,27 zł za kliknięcie – a koszt konwersji (czyli pozyskania jednego klienta) – do 16,39 zł. Dla porównania: ta kwota to tylko ok. 10% ceny usługi psychoterapii.