Klinika Lis-Wika

Klient
Kamila Lis-Wika
Gabinet
Klinika Lis-Wika
Opis

Pani Kamila – psycholożka, psychoterapeutka i muzykoterapeutka; dziś właścicielka Kliniki Lis-Wika, gabinetu stacjonarnego oraz online, specjalizującego się w psychoterapii indywidualnej dorosłych oraz we wsparciu leczenia niepłodności i bezpłodności.

Z panią Kamilą po raz pierwszy spotkaliśmy się na szkoleniach stacjonarnych Mindness: „Gabinet jako działalność gospodarcza” (2018), a następnie podczas jego kontynuacji zatytułowanej „Marka Osobista Psychoterapeuty” (2019). U schyłku pandemii skontaktowała się z nami ponownie – gotowa zacząć budować własny biznes.

W trakcie konsultacji wyłoniliśmy zagrożenie: dużą nieświadomość społeczeństwa na temat możliwości wsparcia leczenia bezpłodności psychoterapią – co mogło przełożyć się na niskie zainteresowanie jej pomocą. Postawienie wszystkiego na jedną kartę wiązałoby się z dużym nakładem pracy na edukacyjną część działalności gabinetu i być może od początku zaangażowanie specjalistów innych dziedzin, na które pani Kamila nie miała w tym czasie przestrzeni. Zdecydowała się więc rozszerzyć ofertę o psychoterapię dedykowaną także standardowo osobom w kryzysie, z depresją, nie radzącym sobie z emocjami.

Na tak określonych fundamentach oparł się plan pracy – i wystartowaliśmy.

Zakres działań

Mindness:

  • Strona internetowa: szata graficzna, korekta treści,
  • Media społecznościowe: zdjęcie w tle, edytowalne grafiki na Facebook’a
  • Bieżąca administracja strony,
  • Konfiguracja kalendarza zapisów,
  • Hosting i domena,
  • Konfiguracja skrzynki pocztowej,
  • Reklama Google Ads (utworzenie, bieżąca optymalizacja),
  • Wizytówka Google.

Po stronie klienta:

  • Logo (dostarczone przez klientkę).

Co się zmieniło

Przed:

Mimo bardzo skrupulatnego przygotowania do założenia działalności i wyjątkowej, wąskiej specjalizacji, pani Kamila była niepewna kierunku swojej drogi i podejmowanych decyzji.

Po:

Dziś prowadzi w Warszawie świetnie prosperujący gabinet nie tylko online, ale też stacjonarnie – a dzięki ogromnemu zainteresowaniu jej pomocą, nie potrzebuje już korzystać z płatnych reklam i polega wyłącznie na poleceniach. Których jest aż nadto!

Droga do sukcesu

Ten etap prac rozpoczęliśmy od przygotowania keywizuala (motywu przewodniego i kolorystycznego), a także dostosowania szablonu strony do potrzeb klientki.

Mimo początkowego planu- samodzielnego przygotowania treści do strony www (na podstawie instrukcji Mindness), ostatecznie pani Kamila zleciła napisanie jej nam. Sama skupiła się na organizacji pracy gabinetu i wykonaniu poleconej przez nas profesjonalnej sesji wizerunkowej (zgodnej z założeniami wizualnymi), a także na przygotowaniu treści artykułów na bloga. Jej specjalizacja -związana z tematów leczenia niepłodności – wymagała bardzo profesjonalnej wiedzy, jaką tylko sama posiadała.

Ostatnim krokiem było wdrożenie i skonfigurowanie serwerów oraz adresów email w domenie oraz podjęcie działań reklamowych w Google.

Po etapie pytań i odpowiedzi – spotkaniu i wymianie korespondencji, w trakcie których wspólnie z klientką zdefiniowaliśmy priorytety i koncepcję wizualną projektu – podwinęliśmy rękawy do pracy.

Strategia komunikacji zakładała utwierdzenie przyszłych pacjentów w poczuciu bezpieczeństwa – pracy z terapeutą, który jest nie tylko specjalistą, ale przede wszystkim człowiekiem. Prawdziwym, ludzkim i ciepłym. A także zapewnienie dostępu do wiedzy i instrukcje, jak skorzystać z pomocy.

Na tej podstawie stworzyliśmy ostateczną strukturę strony, wytyczne treści oraz plan działań reklamowych.

blank
blank

Wyniki

Efektem naszej pracy był nie tylko niezwykle spójny wizerunek kliniki (w Internecie i stacjonarnie), ale też ilość osób, do których udało się dotrzeć z ofertą pomocy pani Kamili.

  • Zaledwie w 2 miesiące uzyskaliśmy aż 65 konwersje: 44 rezerwacje w kalendarzu i 21 kontaktów telefonicznych lub mailowych. To znaczy, że w tym czasie zapisywała się średnio 1 nowa osoba dziennie.
  • Współczynnik konwersji wyniósł 6,94% – to znaczy, że na każde 100 kliknięć, 7 osób dokonywało rezerwacji lub podejmowało bezpośredni kontakt.
  • Po tym czasie, ze względu na wypełniony po brzegi kalendarz, pani Kamila zdecydowała się przerwać reklamę – a kolejni pacjenci zjawiali się u niej już z polecenia.
  • Koszt zapełnienia harmonogramu wyniósł raptem 1660 zł/ 2 miesiące. A koszt każdej konwersji (czyli pozyskania jednego klienta) – 25,51 zł. Jak na reklamę w Warszawie (która jest o wiele droższa niż w innych częściach Polski) – to niska kwota i świetny wynik!
blank

''Zanim umówiłam się na spotkanie, jakiś pomysł chodził mi po głowie, ale starałam się na siłę poszukać czegoś innego. W trakcie rozmowy z Panią Agnieszką i Panem Szymonem okazało się, że lepiej jednak skupić się na pierwszym pomyśle, a argumentów za pojawiło się tyle podczas dyskusji, że już wiedziałam co dalej. Dziękuję za czas, ogromne zaangażowanie, wsparcie merytoryczne, które otrzymałam. Nie wiem, jak sobie poradzę, ale wybieram, że sprawdzę to z Mindness!!!''
Opinia po konsultacji strategicznej

''Ogromne zaangażowanie i wsparcie merytoryczne''
Kamila Lis-Wikaklinikaliswika.pl
Skorzystaj z doświadczenia i wiedzy Mindness – niech będą wiatrem w skrzydła Twojego gabinetu lub poradni.

Chcesz zobaczyć tu historię sukcesu i Twojego biznesu?

Skontaktuj się

Skontaktuj się

Ewa Goś Jeśli interesuje Cię współpraca z Mindness, to opisz nam swoje potrzeby w poniższym formularzu, a my damy Ci znać, jak możemy pomóc. Jeśli wolisz rozmawiać - na Twój telefon czeka Ewa Goś - nasza asystentka, która udzieli wszelkich informacji.




     

    Administratorem danych osobowych podanych w formularzu jest Agencja marketingowa Agnieszka Gajewska. Zasady przetwarzania danych oraz Twoje uprawnienia z tym związane opisane są w polityce prywatności.

    blank