Klient
Magdalena Jagiełło
Poradnia
Fideratio
Opis
Magdalena Jagiełło zgłosiła się do nas jako osoba posiadająca doświadczenie w prowadzenie terapii indywidualnej i własny gabinet. W planie miała stworzenie chrześcijańskiej poradni online i zatrudnienie zespołu oraz sprzedaż kursów coachingowych przez nową platformę.
Zakres
- Kreacja marki
- Identyfikacja wizualna
- Projekt strony poradni
- Napisanie treści do strony
- Projekt strony reklamującej kurs
- Reklama Google Ads
- Pozycjonowanie
Solidne podstawy
Na wstępie opracowaliśmy grupę docelową w obszarze chrześcijańskim skupioną na pracy własnej ze sobą, z innymi i z Bogiem. Nazwa „Fideratio” powstała przez połączenie dwóch wyrazów „Fides et ratio” (łac. Wiara i rozum) tworzących nazwę encykliki Jana Pawła II z roku 1998.
Kolejne kroki
W kreacji bazowaliśmy na minimalistycznej i przejrzystej stylistyce. Strategia objęła szczegółowe zaplanowanie działań promocyjnych marki na dwa lata z góry. Następnie po stworzeniu marki i postawieniu strony przystąpiliśmy do działań reklamowych. W kolejnym kroku do strony został podpięty sklep internetowy. W sklepie Fideratio klienci mogą zakupić kurs coachingu w cenie 6300 zł.
Reklama poradni Fideratio
Magda Jagiełło współpracuje z nami od roku 2020 m.in. w zakresie reklamy Google Ads i pozycjonowania. Prowadząc reklamę Google Ads osiągnęliśmy współczynnik konwersji na poziomie 6%. Co oznacza, że średnio 6 na 100 odwiedzających stronę osób kontaktowało się z poradnią lub dokonywało zapisy poprzez kalendarz rezerwacji. Dzięki pozycjonowaniu witryna nie wykracza poza pierwszą trójkę wyników wyszukiwania w Google na najpopularniejsze zapytania związane z psychoterapią chrześcijańską.
Zaczynając w 6 osób po półtora roku zatrudnia 21 osób, a kalendarz wciąż zapełnia się nowymi zapisami.
Magdalena Jagiełło o współpracy z Mindness
“Otrzymałam wsparcie już na etapie wymyślania nazwy dla projektu, poprzez określenie misji, nakreślenie strategii działań i tworzenie planu marketingowego. Dziękuję za wsparcie techniczne, doradztwo, usprawnianie funkcjonowania strony internetowej i znaczący wpływ na osiąganie konkretnych rezultatów finansowych.
Dziękuję za szybki przepływ komunikacji i reagowanie na moje sugestie, a także obawy i niepokoje w związku z całym projektem.
I wreszcie – dziękuję za pomoc w urzeczywistnieniu mojej wizji, która przez lata była tylko kiełkującym pomysłem.
W tym momencie do Fideratio trafia taka ilość klientów, że w ciągu 3 miesięcy powiększyliśmy nasz zespół specjalistów o 30%. Z kolei działania marketingowe na Facebooku i reklama Google Ads przyczyniły się do aż 3-krotnie wyższej niż spodziewana sprzedaży kursu. W związku z czym stworzyliśmy dodatkową grupę kursową po raz pierwszy w jego historii.”