

Mindness powstało rok temu. Po roku na fanpage’u jest Was z nami już ponad 3000 osób. To wspaniałe doświadczenie zagłębiać się w ten proces marketingu gabinetów wraz z Wami – z grupą tak niezwykłych ludzi. Dziękujemy, że możemy towarzyszyć Wam w procesie rozwoju gabinetów.
Przez ten rok wiele nauczyliśmy się na temat marketingu w branży psychologicznej. Jednakże doszliśmy do wniosku, że, jak w przypadku każdej innej branży, kluczem do drzwi marketingu nadal są strony internetowe. Ich projektowanie wymaga pewnej wiedzy i znajomości standardów rynkowych zarówno, kiedy się ją zamawia u projektanta, jak i kiedy projektuje się ją samemu. Co – jak okazało się w ankiecie na naszym fanpage’u Mindness – robi połowa z Was. A zatem nagraliśmy specjalnie z okazji świętowania podcast we dwójkę.
W rozmowie usłyszycie m.in. o:
- pisaniu treści na strony
- cytowaniu
- zdjęciu głównym
- błędach na stronach
- rekomendacjach
- i o tym, co robić, czego nie robić, co warto robić, co działa i co nie działa.
Jeśli lubicie czytać, to polecamy też nasze teksty:
O błędach na stronach terapeutów
https://mindness.pl/5-bledow-popelnianych-przez-terapeutow-na-swoich-stronach/
O pierwszym wrażeniu, jakie robi Twoja strona
https://mindness.pl/jakie-pierwsze-wrazenie-robi-twoja-strona-www/
Jeśli macie do nas jakieś pytania na temat stron internetowych to będzie nam miło, jak do nas napiszecie: