Z Martą Seweryńską znamy się od kilku dobrych lat. Marta będąc jeszcze na etacie i potrzebowała pomocy profesjonalisty w przejściu na własną działalność. Jednocześnie szukała sposobu na profesjonalne zaplanowanie działań w formie barterowej. My szukaliśmy psychologa do napisania tekstów do naszej pierwszej serii plakatów. I tak połączyły się nasze ścieżki, które przeplatają się do dziś.
Rozpisałyśmy krok po kroku małą strategię marketingową, którą Marta pomału, ale rzetelnie wdrażała. Marta przeszła nie tylko od etatu do gabinetu, ale także, w trakcie tych kilku lat, zmodyfikowała swoją grupę docelową. Jednocześnie uczyła się marketingu i mediów społecznościowych, by chociaż część zadań ogarnąć własnym sumptem. W wywiadzie opowie nam czy to się opłacało i co z tego wynikło.
O czym rozmawiamy w tym odcinku:
- o drodze, jaką Marta przeszła od pracy w państwowych placówkach do własnego gabinetu
- o tym, że warto sprecyzować grupę docelową
- o tym, że nic nie jest na zawsze i że można zrobić kolejną stronę internetową, jeśli zmieniają nam się plany życiowe czy podejście do klienta
- o tym, że samodzielne prowadzenie mediów społecznościowych na dłuższą metę zabiera zbyt dużo czasu, który można poświęcić klientom
- jak wyważyć czas na marketing i czas na terapię
- o tym, że można polubić pracę z klientami online i się jej całkowicie poświęcić
- o radzeniu sobie z obawami i trudnościami pojawiającymi się przy podejmowaniu decyzji o otwarciu własnego gabinetu
Linki wymienione w wywiadzie:
- Strona www gabinetu Marty www.martasewerynska.pl
- Portal Domestica z niedrogimi kursami online dotyczącymi np. Instagrama https://www.domestika.org/pl/courses/2021-personal-branding-na-instagramie
- Festiwal Progressteron https://www.dojrzewalnia.pl/progressteron/
- Targi parentingowe Mamaville, gdzie można się zgłaszać z prelekcjami https://targi.mamaville.pl/
- E-book o pozycjonowaniu gabinetów https://mindness.pl/produkt/e-book-bezplatna-reklama-gabinetu-w-twoich-rekach/
- Reklama w Google https://mindness.pl/oferta/pakiet-reklama/
- Jak docierać do mediów tradycyjnych https://mindness.pl/jak-zaistniec-w-mediach/
- Kalendarz rezerwacji online https://mindness.pl/produkt/system-rezerwacji-online-wersja-abonamentowa/
- Darmowy portal do obsługi grafik https://mindness.pl/jak-canva-zmieni-twoja-dzialalnosc/
Jestem bardzo ciekawa Twoich opinii i wniosków po przesłuchaniu podcastu. Podziel się nimi proszę w komentarzu.
Bardzo ciekawy podcast!