Zapraszamy Cię do przygody z marketingiem treści.

Jeśli masz stronę internetową lub ją planujesz, zacznij od DOBRYCH TREŚCI.
Pozwól swoim klientom na odkrycie Ciebie w sieci.

Jeśli jesteś podobna/-y do większości terapeutów i coachów, z którymi pracujemy na co dzień, to możesz powiedzieć o sobie tak:

  • moją pasją jest pomaganie ludziom, ale ten cały marketing mnie przeraża
  • wiem, że mam coś napisać na swojej stronie www, ale nie wiem, co i jak
  • myślę, że jeśli pokażę wszystkie swoje certyfikaty i kursy, tak, jak to robią prawie wszyscy w branży, to przekonam tym do siebie człowieka szukającego pomocy

Mimo, że kochasz swoją pracę i pomaganie ludziom, masz prawo nie znać się na marketingu. Choć podobno psycholodzy mogą być najlepszymi marketingowcami.

Chcemy więc podzielić się z Tobą swoją wiedzą, tak, abyś mogła/mógł samodzielnie rozwijać swoją stronę.

ebook
Jak-napisac-o-mnie

Dla kogo jest przewodnik "Jak napisać O mnie"

  • Jeśli jesteś na etapie planowania swojej strony internetowej albo już ją masz, ale treści pisałaś/-eś na tzw. „czuja”, czyli podpatrując innych, to możesz nie być pewna/-y czy to wszystko jest skuteczne i profesjonalne.
  • Zastanawiasz się nad tym - na ile to, co piszesz jest ważne, na ile ma być skuteczne i zachęcające.
  • Chcesz, aby Twoi klienci trafiali do Ciebie ze strony internetowej
  • Chcesz, aby Twoja strona mówiła do Twojego potencjalnego klienta, który ma dotrzeć do Ciebie po odnalezieniu Cię w sieci i potrzebujesz dostosować swoje treści do pewnych reguł przekazu pisanego
  • Nurtuje Cię czy to, co piszesz lub planujesz napisać na swojej stronie jest tym, co chce przeczytać Twój klient

Skąd mam to wiedzieć?!

Nie ma w sieci, jak zapewne wiesz, na ten moment, żadnych poradników zawierających wystarczająco wyczerpujące informacje na temat tego, jak psycholog i coach mają zaprezentować siebie, swoje usługi i to, co mogą zrobić dla innych, na swojej stronie www.
Postanowiliśmy zająć się tym tematem. Zaczynając od TEJ zakładki.

Wiele osób rozkłada ręce. Wprawdzie umieją mówić o sobie, znają siebie, są po własnych terapiach. Ale jak to przełożyć na marketing? Na język stron internetowych?

Psychoterapeutka
Jak-napisac-o-mnie

Podjęliśmy wyzwanie

Dokonując analiz, przeglądu wielu stron terapeutów i poradni oraz integrując porady copywriterskie z różnych dziedzin stworzyliśmy prowadzący praktycznie krok po kroku przewodnik.

Nie ma w Polsce badań na temat profesjonalizmu stron branży psychologicznej. Ale jako specjaliści od stron widzimy, jak wielu właścicieli wszelkich firm sięga po profesjonalny copywriting, po projektowanie stron przez webmasterów, a jednocześnie jak mało psychoterapeutów to robi. Dlaczego?

Przy tym wszystkim oczekiwania klienta wchodzącego na stronę są nadal takie same. Strona ma być profesjonalna, treści - też.

Zatytułowaliśmy nasz przewodnik po prostu: Jak napisać O mnie.
Patrzyliśmy na temat także z punktu widzenia zwykłego człowieka. Okiem potencjalnego klienta. Człowieka, któremu jesteś obcy i który ma Ci zaufać. Wnioski dały podwaliny dla e-booka.

Robiąc przegląd Waszych stron zadaliśmy sobie pytania:

  • Jak "czytam" Ciebie?
  • Czy wzbudzasz we mnie lęk?
  • Chęć poznania Ciebie?
  • Pragnienie spotkania?
  • Zaufanie?
  • Radość?
  • Poczucie bezpieczeństwa?
  • Co Ty do mnie mówisz?
  • Jak do mnie mówisz?
  • Czy mam poczucie, że mnie znasz, mój problem?

 

W większości przypadków nie czuję nic. Wychodzę, nie zapamiętuję, idę dalej…

A teraz wyobraź sobie, że ta osoba, która cierpi i szuka, i jest sfrustrowana, nagle po przeczytaniu, tylko po przeczytaniu Twojego opisu zaczyna czuć nadzieję, wsparcie, ulgę i poczucie, że odnalazła przyjaciela. Człowieka, któremu chce się powierzyć, oddać swój problem ufając, że znajdzie jego rozwiązanie. I dzwoni do Ciebie, aby się zapisać już czując z Tobą pewną relację, choć na razie komunikat wyszedł tylko w jedną stronę.

sesja-terapeutyczna

Zakładka O MNIE to druga najczęściej odwiedzana po stronie głównej zakładka na stronie www. No bo przecież to oczywiste, że jeśli ktoś wybiera się na terapię, chce skorzystać z sesji coachingowych i praktycznie oddać swoje może nawet i życie, ale na pewno po części swój umysł i emocje w czyjeś ręce, to musi wiedzieć, kto to jest. I czy chce mu zaufać.

O czym jest E-book?

W tej bezpłatnej publikacji otrzymasz sporą dawkę informacji na temat tego, jak napisać taką treść, aby Twoi klienci poczuli Cię i zapragnęli spotkać się na sesji. Z tą wiedzą przeniesiesz swój gabinet na wyższy poziom.
Dowiesz się, jakie treści zniechęcają klienta, czego unikać oraz jakie schematy zastosować, aby Twój przekaz był interesujący. Zapoznamy Cię z dwiema metodami pracy nad zakładką O mnie. Nie są trudne, wystarczy przejść przez określony schemat, a punkt po punkcie wyłoni się tekst, który będzie trafiał do drugiego człowieka, który szuka właśnie Ciebie.

jak-napisac-o-mnie-ebook

Z mojego e-booka dowiesz się:

  • Jakich zwrotów i stwierdzeń unikać i dlaczego
  • Co sprawia, że jedne słowa mówią, a inne milczą
  • Jak konstruować przekaz mówiący o Tobie, aby nie był nudy i jałowy
  • Jakie są dwie metody - dwa schematy, według których możesz napisać wartościową treść do swojej zakładki O mnie
  • Jak sprawić, aby klient, który przeczyta Twoją zakładkę 'O mnie' chciał przyjść do Ciebie na sesję
  • Jakie treści zniechęcają klienta - czego unikać
  • Jakie schematy zastosować, aby Twój przekaz był interesujący
  • O dwóch metodach pracy nad zakładką 'O mnie'

Dwie metody pracy Metoda Relacji i Metoda Wizji zostały opracowane specjalnie dla osób pracujących w kontakcie psychologicznym z innymi.

Napisanie informacji o sobie według tych schematów nie powinno sprawić Ci większej trudności, a jestem przekonana, że spojrzysz na tę treść zupełnie inaczej. Zaczniesz czuć to, co może poczuć drugi człowiek w kontakcie z Tobą.

Co dokładnie znajdę w e-booku? Zapoznaj się ze spisem treści!

 

spis-tresci

„Gdy umawiałam się na konsultację miałam obawy, że niewiele zrozumiem z marketingowej działki. Okazało się jednak, że Pani Agnieszka jest specjalistą w swojej dziedzinie i wie, jak osobom, takim jak ja, przedstawić wszystko w bardzo czytelny sposób. Najbardziej podobało mi się to, że otrzymałam bardzo konkretne rady, co muszę zmienić, by to co robię od strony marketingowej miało sens i szansę, by zadziałać. (…) Jako pedagodzy czy psycholodzy nie znamy się i nie musimy znać się na wszystkim, a zwłaszcza na tak odległej nam dziedzinie jak marketing. Dlatego tacy specjaliści jak w Mindness są nam potrzebni, by ukierunkować nasze działania, abyśmy mogli skupić się na tym co robimy najlepiej i czerpali z tego satysfakcję, także materialną.”


Barbara z Chojnic (po konsultacji ze mną)

Szymon