Anna Mikońska
Z powołania psycholog, z zamiłowania copywriter i marketingowiec. Szeregi Mindness zasila w obszarze tworzenia brandingu, gdzie pracuje kreatywnie, planując spójną i efektywną komunikację marki z jej grupą docelową. Od dziecka zafascynowana językiem polskim, który w swoim zróżnicowaniu i finezyjności, pcha ją do zabawy formą i ekwilibrystyki słownej. Każda nowa strona www czy artykuł do napisania to dla niej możliwość językowego wyzwania i zaprezentowania swojego punktu widzenia.
Kim jest w głębi duszy?
Amatorka wrażeń, która, zachowując dziecięcą ciekawość świata, chciałaby spróbować wszystkiego. Miłośniczka spędzania czasu w naturze i obserwowania wschodów i zachodów słońca z perspektywy hamaka lub namiotu. Przemierza świat rowerem, nierzadko kajakiem, polując na urzekające krajobrazy - które sprawiają, że łezka w oku się kręci - i równie zjawiskowe ptactwo, które utrwala, fotografując. Interesuje ją filozofia życia i człowiek, dlatego bliskie jej są zagadnienia alternatywnego i zarazem holistycznego podejścia do zdrowia, od fitoterapii - której nauki podjęła się w zeszłym roku - po wszelkie zagadnienia związane z duchowością, jak joga, ajurweda czy ezoteryka.