Mindness
(0)
  • BLOG
    • Promowanie gabinetu psychologicznego
    • Strategie
    • Prywatna praktyka
    • Strona WWW dla psychoterapeuty
    • Media społecznościowe
    • Coaching
    • Wywiady
    • Mindness po godzinach
  • PODCAST
  • WYDARZENIA
  • SKLEP
    • Wyposażenie gabinetu psychologicznego
      • Plakaty do gabinetu
      • Zawieszki na drzwi gabinetu
    • Gadżety dla psychologa i psychoterapeuty
    • Narzędzia rozwoju gabinetu
      • Kursy online dla psychologów i psychoterapeutów
      • E-booki Mindness
      • Konsultacje marketingowe
      • Konsultacje RODO
      • Książki dla psychoterapeutów i psychologów
      • Szkolenia dla psychologów i psychoterapeutów
    • Strona WWW dla psychoterapeuty
      • Kalendarze zapisów online
    • Bezpłatne materiały
  • KIM JESTEŚMY
  • KONTAKT
  • BLOG
    • Promowanie gabinetu psychologicznego
    • Strategie
    • Prywatna praktyka
    • Strona WWW dla psychoterapeuty
    • Media społecznościowe
    • Coaching
    • Wywiady
    • Mindness po godzinach
  • PODCAST
  • WYDARZENIA
  • SKLEP
    • Wyposażenie gabinetu psychologicznego
      • Plakaty do gabinetu
      • Zawieszki na drzwi gabinetu
    • Gadżety dla psychologa i psychoterapeuty
    • Narzędzia rozwoju gabinetu
      • Kursy online dla psychologów i psychoterapeutów
      • E-booki Mindness
      • Konsultacje marketingowe
      • Konsultacje RODO
      • Książki dla psychoterapeutów i psychologów
      • Szkolenia dla psychologów i psychoterapeutów
    • Strona WWW dla psychoterapeuty
      • Kalendarze zapisów online
    • Bezpłatne materiały
  • KIM JESTEŚMY
  • KONTAKT

Strona główna > Strategie > Jaki jest najważniejszy element treści na stronie?
Dodał Aga Gajewska

Jaki jest najważniejszy element treści na stronie?

Czy używasz tego ważnego elementu na stronie internetowej swojego gabinetu? Odgrywa on kluczową rolę! O czym mówię? O emocjach! 

Dlaczego są takie ważne w marketingu usług pomocowych? O tym w dzisiejszym wpisie.

Jakiś czas temu zauważyłam, że wielu psychoterapeutów pomija element emocji w treściach na swoich stronach www. Zastanowiło mnie, dlaczego. Wszak są one jednym z najważniejszych elementów w obszarze usług pomocowych.

Z drugiej strony trudno oczekiwać, że każdy będzie wiedział, jak dodać emocje do tekstów. Zdarza się, że umiejętność ta jest niejako naturalna, wrodzona. Jednak często wymaga dodatkowej wiedzy z obszaru copywritingu. Tej niestety nie zdobywa się na studiach psychologicznych.

Rola emocji w przyciąganiu klientów

Każdego dnia pomagasz klientom radzić sobie z emocjami. Czy kiedy wchodzą na Twoją stronę internetową również coś odczują? To właśnie emocje budują relację z klientem od pierwszego wejrzenia w witrynę😊.

Emocje odgrywają ogromną rolę w przekształcaniu czytelników Twojej strony www/bloga w klientów. Jeśli w tekstach nie znajdą empatii, emocji, pójdą szukać dalej.

 
Chodzi o ten rodzaj emocji, jakiego każdy z nas czasem doświadcza. Krótka rozmowa, kilka przeczytanych słów i czujesz braterstwo dusz. Znasz ten stan? Właśnie to powinien poczuć potencjalny klient trafiający na Twoją stronę.
 

 

„Bratnia dusza to ktoś, kto wyzwala w nas najlepsze uczucia. Bratnie dusze nie są doskonałe, jednak są doskonałe dla nas.”

John Gray

 
Emocje a marketing Twojego gabinetu

O tym, że emocje odgrywają ogromną rolę w marketingu wiadomo nie od dziś. W obszarze sprzedaży produktów nie zawsze wykorzystywane są jednak w sposób etyczny. Dlatego połączenie emocje + marketing może wywoływać w Tobie mieszane uczucia.

Jednak marketing w obszarze działań pomocowych jest inny. Chodzi o pokazanie potencjalnemu klientowi, że rozumiesz jego problemy, a Twoim celem jest niesienie pomocy. Marketing treści (content marketing – więcej na jego temat przeczytasz tutaj) to jedynie narzędzie mające wskazać klientowi drogę do gabinetu. Gabinetu, w którym odnajdzie wsparcie, zrozumienie i specjalistyczną pomoc.

„Firmy potrzebują promować doświadczenie i uczucie, a nie pojedynczy produkt.”*

W tym przypadku więc nie – sesje terapeutyczne, a to, czego czytelnik strony doświadcza i/lub doświadczy oraz jak się z tym czuje.
 
Dodaj emocje do tekstów

Zastanawiasz się, jak dodać emocje do tekstów? Potencjalni klienci odwiedzający Twoją stronę www często są w następującym miejscu:
 

„Aż trudno uwierzyć, że tak normalnie wyglądając jestem w środku wrakiem.”

Susanne Collins

 
Spraw, aby czytelnicy Twoich treści poczuli, że z nimi rezonujesz i rozumiesz ich potrzeby. Niech przeglądają się w Twoich tekstach jak w lustrze. Niech odnajdują w nich siebie. To pomaga budować więź. Im głębiej przekażesz zrozumienie problemu, tym silniejszą relację zbudujesz.

Wówczas, gdy potencjalny klient zdecyduje się na terapię, przyjdzie do Ciebie. Więcej o tym, jak napisać treści do witryny przeczytasz tutaj.

Pisząc treści na stronę:

  • skup się na tym, co dobrego wyniknie dla Twojego klienta z sesji
  • daj nadzieję
  • okaż swoje zrozumienie
  • dostosuj je do Twojej grupy docelowej
  • nazywaj emocje potencjalnych klientów
  • twórz obrazy mentalne w umysłach czytelników (pomogą Ci w tym metafory, analogie, przykłady); zamiast mówić, że klient czuje się przygnębiony powiedz, że „czuje, jak coś wysysa z niego energię”.

Dobrym przykładem strony, na której treści wzbudzają emocje, jest witryna psychoterapeutki i coachki Marty Hejnar – www.martahejnar.pl.

Pisanie emocjami wymaga pewnych umiejętności, wysiłku i praktyki, aby zrobić to dobrze. Pisz tak, by teksty angażowały, jak konwersacja. To, że zwracam się do Ciebie tak, jakbym właśnie z Tobą rozmawiała, to właśnie element wspomnianej konwencji. Jeśli masz problem z pisaniem, możesz też zlecić przygotowanie tekstów copywriterowi.

Mam nadzieję, że ten artykuł pozwolił Ci lepiej zrozumieć rolę emocji w działaniach marketingowych Twojego gabinetu. A jak to wygląda na Twojej stronie www? Czy potencjalny klient odnajdzie na niej siebie i swoje problemy? Daj znać w komentarzu, co teraz dostrzegasz na swojej stronie i co planujesz zmienić.

Zapraszam Cię również do dołączenia do naszego newslettera. Raz w miesiącu napiszemy do Ciebie. Damy znać o ciekawych artykułach, nowych podcastach i innych podejmowanych przez nas działaniach wspierających budowę marki osobistej psychoterapeuty i coacha. Zapisz się poniżej lub w pasku po prawej stronie i dołącz do naszej społeczności.

 

*https://www.forbes.com/sites/forbesagencycouncil/2018/02/26/lets-get-emotional-the-future-of-online-marketing/#5c274e7f4d0c

 

Potrzebujesz więcej bezpłatnych materiałów, które pomogą Ci rozwijać Twój gabinet?

Brakuje Ci inspiracji do rozwoju gabinetu albo informacji do jego otwarcia? A może chcesz mieć więcej klientów? Jaki jest Twój cel?

 

Jeśli:

  • Czujesz, że coś wiesz, ale to się nie składa w całość
  • Ze wszystkich stron dostajesz informacje, jak otworzyć czy promować gabinet, ale żadna nie dotyczy tak naprawdę Twojej branży, nie jest Twoja, nie chcesz albo nie lubisz tego typu promocji

 

to posłuchaj naszego całkowicie bezpłatnego wykładu audio pt: Jak przyciągnąć więcej klientów.

 

 

Znajdziesz tam mnóstwo skutecznych wskazówek, jak odnaleźć swoją wewnętrzną misję, a następnie dotrzeć z nią do Twojego wymarzonego klienta. Myślisz o tym? Ale jeszcze nie wiesz do końca, jak to zrobić?

 

Pobierz bezpłatny podcast

 

Możesz słuchać tego nagrania biegając, spacerując i zmywając. Kiedy jedziesz do pracy. Albo po prostu, kiedy masz chwilę dla swojego rozwoju.

Poprzedni wpisJak wstawić gabinet do mapy Google
Następny wpisBanki zdjęć – jak z nich korzystać?

Będzie nam miło, jak napiszesz komentarz do tego tekstu albo podzielisz się refleksjami:). Dziękujemy z góry! Anuluj

Mindness

Jesteśmy pierwszym w Polsce blogiem marketingowym dla psychologów!

Polub nas na Facebooku

Dołącz do naszych Grup na Facebooku

O NAS

Poprzez tego bloga chcemy pomóc tym, którzy pomagają.

Bo dla nas drugi człowiek jest ogromną wartością.

Pragniemy, aby każdy potrzebujący mógł dotrzeć do właściwego specjalisty i aby właściwy specjalista miał profesjonalne narzędzia, by dotrzeć do potrzebującego.

Zapraszamy do czytania!

Aga i Szymon

 
CZYTAJ WIĘCEJ

Współpracujemy z

Nasze artykuły przeczytasz m.in. w:

–Psychologia w praktyce nr. 19 Styczeń 2020

Nasz artykuł przeczytasz w:

-MARKETING W BRANŻY POMOCOWEJ – JAK UNIKNĄĆ „WCISKANIA KITU”

Dziękujemy!

Zanim zamkniesz tę stronę, sprawdź swoją pocztę e-mail i zobacz, czy dotarło do Ciebie potwierdzenie z linkiem.

Jeśli nie ma, zobacz foldery: Spam, Promocje, Oferty itp.

Jeśli nigdzie nie ma tej wiadomości, może oznaczać, że Twoja poczta blokuje takie maile.

W takiej sytuacji napisz o tym na adres kontakt@mindness.pl



Jak przyciągnąć więcej klientów

Naucz się autentycznie przyciągać więcej klientów!

Wpisz swoje imię i adres e-mail poniżej, aby uzyskać natychmiastowy dostęp do bezpłatnego szkolenia!

Popularne na blogu

  • EMOCJE
    Jaki jest najważniejszy element treści na stronie?
  • JAK NAZWAĆ
    Jak nazwać gabinet?
  • oferta
    Jak napisać ofertę do instytucji
  • Baner "Czy na macierzyńskim można prowadzić gabinet psychoterapii"
    Czy na macierzyńskim można prowadzić gabinet psychoterapii?
  • jak-otworzyc-i-rozkrecic-gabinet-o-szkoleniu
    Jak otworzyć i rozkręcić gabinet – o szkoleniu

KATEGORIE

  • Coaching
  • Media społecznościowe
  • Mindness po godzinach
  • Prawo i księgowość w gabinecie
  • Promowanie gabinetu psychologicznego
  • Prywatna praktyka
  • Strategie
  • Strona WWW dla psychoterapeuty
  • Wywiady

ARCHIWUM

Najnowsze produkty

  • Plakat "Zaburzenia ze spektrum autyzmu"
    Oceniony 0 na 5.
    89.00zł
  • Jak otworzyć i rozkręcić gabinet - Kurs Online
    Oceniony 0 na 5.
    350.00zł
  • Prezent dla psychologa i psychoterapeuty Blue Box
    Oceniony 0 na 5.
    189.00zł
  • Terapeutnik - dedykowany kalendarz dla psychologa i psychoterapeuty z miejscem na notatki Terapeutnik - dedykowany kalendarz dla psychologa i psychoterapeuty
    Oceniony 5.00 na 5.
    89.00zł
Doskonałe umiejętności terapeutyczne stanowią zaledwie 50% tego, co jest potrzebne, by odnieść sukces mając prywatny gabinet. Marketing i kompetencje w budowaniu takiej praktyki to pozostałe 50%.

Mindnessik

Dla naszych klientów i przyszłych klientów, dla tych których spotykamy na żywo, mamy prezent. Magnes na lodówkę do kuchni przy Twoim gabinecie:)

Najnowsze nagrania

  • Mindness – Jak przyciągnąć więcej klientów
  • Wywiad z Ulą Korkmaz – specjalistką ds. rekrutacji
  • Wywiad z Magdą Widłak-Langer założycielką Wirtualnego Gabinetu Psychologa
  • Praktyk Uważności – wywiad z dr Joanną Lessing-Pernak
  • Urządzamy gabinet terapeutyczny – Wywiad z architektką wnętrz Barbarą Strzębałą

SPOTKAJMY SIĘ


Porozmawiajmy o Twoich projektach, pomysłach i spróbujmy wspólnie znaleźć odpowiedź na pytanie: jak rozkręcić Twój gabinet psychologiczny albo coachingowy.

kontakt@mindness.pl

796 764 660

ul. Racjonalizacji 5 lok. 124 i 125, I Piętro, 02-673 Warszawa

Kategorie produktów

  • Bez kategorii
  • Bezpłatne materiały
  • E-booki Mindness
  • Gadżety dla psychologa i psychoterapeuty
  • Kalendarze zapisów online
  • Konsultacje marketingowe
  • Konsultacje RODO
  • Książki dla psychoterapeutów i psychologów
  • Kursy online dla psychologów i psychoterapeutów
  • Narzędzia rozwoju gabinetu
  • Plakaty do gabinetu
  • Różne
  • Strona WWW dla psychoterapeuty
  • Szkolenia dla psychologów i psychoterapeutów
  • Wyposażenie gabinetu psychologicznego
  • Zawieszki na drzwi gabinetu

Informacje

  • Reklamacje i zwroty
  • Dostawa
  • Formy płatności
  • Regulamin sklepu
  • Polityka prywatności

Wybrane produkty

  • 2-godzinna konsultacja Google Ads – reklama w Google krok po kroku
    Oceniony 0 na 5.
    590.00zł
  • 3-godzinna Konsultacja - Media społecznościowe
    Oceniony 0 na 5.
    590.00zł
  • Plakat "Depresja"
    Oceniony 0 na 5.
    od 89.00zł
  • Blog
  • Podcast
  • Wydarzenia
  • Sklep
  • Kim jesteśmy
  • Kontakt

Mindness © 2017 | Wszelkie prawa zastrzeżone

Już Prawie Masz Pierwszy Rozdział…

Dziękujemy!

Zanim zamkniesz tę stronę, sprawdź swoją pocztę e-mail i zobacz, czy dotarło do Ciebie potwierdzenie z linkiem.

Jeśli nie ma, zobacz foldery: Spam, Promocje, Oferty itp.

Jeśli nigdzie nie ma tej wiadomości, może oznaczać, że Twoja poczta blokuje takie maile.

W takiej sytuacji napisz o tym na adres kontakt@mindness.pl

Otrzymaj Natychmiastowy Dostęp Do Pełnego Rozdziału Książki i Zacznij Budować Swoją Społeczność



Dziękujemy!

Zanim zamkniesz tę stronę, sprawdź swoją pocztę e-mail i zobacz, czy dotarło do Ciebie potwierdzenie z linkiem.

Jeśli nie ma, zobacz foldery: Spam, Promocje, Oferty itp.

Jeśli nigdzie nie ma tej wiadomości, może oznaczać, że Twoja poczta blokuje takie maile.

W takiej sytuacji napisz o tym na adres kontakt@mindness.pl

Zasługujesz na kalendarz wypełniony zapisami! I co najważniejsze? Spraw, by było to lekkie i łatwe…

***

Do usłyszenia po drugiej stronie,

Agnieszka

Jak przyciągnąć więcej klientów

Pobierz bezpłatne nagrania!

Naucz się autentycznie przyciągać więcej klientów!

Wpisz swoje imię i adres e-mail poniżej, aby uzyskać natychmiastowy dostęp do bezpłatnego szkolenia!



0
Twój koszyk
Twój koszyk jest pustyKontynuuj zakupy
Kontynuuj zakupy
  • 1-godzinna konsultacja - Pozycjonowanie i SEO
    290.00zł +Dodaj do koszyka
  • Drewniana zawieszka "Zapraszam do gabinetu" na wstążce na drzwi gabinetu psychologa lub psychoterapeuty "Innowacja"
    Dwustronna zawieszka na drzwi - Innowacja
    35.25zł +Dodaj do koszyka
  • Plakat "Złość"
    66.75zł +Dodaj do koszyka
  • 1-godzinna Konsultacja – Twój gabinet
    490.00zł +Dodaj do koszyka
  • 2-godzinna konsultacja Google Ads – reklama w Google krok po kroku
    590.00zł +Dodaj do koszyka
Calculate Shipping