Mindness
(0)
  • BLOG
  • PODCAST
  • KIM JESTEŚMY
  • OFERTA
    • Pakiet Reklama
    • Pakiet Poradnia
  • WYDARZENIA
  • SKLEP
    • Wyposażenie gabinetu
      • Gabinet
        • Meble do gabinetu
          • Dekoracje ścienne
          • Dywany i dywaniki
          • Biurka do gabinetu
          • Fotele do gabinetu
          • Kasetki i sejfy
          • Komody i regały
          • Krzesła do gabinetu
          • Lampy i oświetlenie
            • Lampy sufitowe
            • Lampy stołowe i biurkowe
            • Lampy podłogowe
          • Pojemniki na chusteczki
          • Stoliki kawowe i ławy
        • Plakaty do gabinetu
          • Plakaty o autyzmie
          • Plakaty o emocjach
          • Plakaty o psychologii i psychoterapii
          • Plakaty o uzależnieniach
          • Plakaty o zaburzeniach
          • Zestawy plakatów
        • Rzeźby i figurki dekoracyjne
        • Sztuczne rośliny
        • Świece zapachowe, olejki i perfumy
        • Książki dla psychoterapeutów i psychologów
      • Łazienka
        • Dozowniki do mydła
        • Mydelniczki
      • Przedpokój i poczekalnia
        • Wieszaki i garderoby
      • Gadżety dla psychologa i psychoterapeuty
      • Kalendarze i planery
      • Zawieszki na drzwi gabinetu
    • Reklama gabinetu
      • E-booki
      • Konsultacje
      • Kursy online
      • Szkolenia
    • Rozwój gabinetu i poradni
      • Ebooki
      • Konsultacje
      • Kursy online
    • Strona WWW gabinetu
      • E-booki
      • Kalendarze zapisów online
      • Konsultacje
      • Kursy online
    • RODO i prawo
      • Konsultacje RODO
      • Kursy online
    • Media społecznościowe
      • E-booki
      • Konsultacje
      • Kursy online
    • Bezpłatne materiały
  • KONTAKT
    6
  • BLOG
  • 6
  • PODCAST
  • 6
  • KIM JESTEŚMY
  • 6
  • OFERTA
      6
    • Pakiet Reklama
    • 6
    • Pakiet Poradnia
  • 6
  • WYDARZENIA
  • 6
  • SKLEP
      6
    • Wyposażenie gabinetu
        6
      • Gabinet
          6
        • Meble do gabinetu
            6
          • Dekoracje ścienne
          • 6
          • Dywany i dywaniki
          • 6
          • Biurka do gabinetu
          • 6
          • Fotele do gabinetu
          • 6
          • Kasetki i sejfy
          • 6
          • Komody i regały
          • 6
          • Krzesła do gabinetu
          • 6
          • Lampy i oświetlenie
              6
            • Lampy sufitowe
            • 6
            • Lampy stołowe i biurkowe
            • 6
            • Lampy podłogowe
          • 6
          • Pojemniki na chusteczki
          • 6
          • Stoliki kawowe i ławy
        • 6
        • Plakaty do gabinetu
            6
          • Plakaty o autyzmie
          • 6
          • Plakaty o emocjach
          • 6
          • Plakaty o psychologii i psychoterapii
          • 6
          • Plakaty o uzależnieniach
          • 6
          • Plakaty o zaburzeniach
          • 6
          • Zestawy plakatów
        • 6
        • Rzeźby i figurki dekoracyjne
        • 6
        • Sztuczne rośliny
        • 6
        • Świece zapachowe, olejki i perfumy
        • 6
        • Książki dla psychoterapeutów i psychologów
      • 6
      • Łazienka
          6
        • Dozowniki do mydła
        • 6
        • Mydelniczki
      • 6
      • Przedpokój i poczekalnia
          6
        • Wieszaki i garderoby
      • 6
      • Gadżety dla psychologa i psychoterapeuty
      • 6
      • Kalendarze i planery
      • 6
      • Zawieszki na drzwi gabinetu
    • 6
    • Reklama gabinetu
        6
      • E-booki
      • 6
      • Konsultacje
      • 6
      • Kursy online
      • 6
      • Szkolenia
    • 6
    • Rozwój gabinetu i poradni
        6
      • Ebooki
      • 6
      • Konsultacje
      • 6
      • Kursy online
    • 6
    • Strona WWW gabinetu
        6
      • E-booki
      • 6
      • Kalendarze zapisów online
      • 6
      • Konsultacje
      • 6
      • Kursy online
    • 6
    • RODO i prawo
        6
      • Konsultacje RODO
      • 6
      • Kursy online
    • 6
    • Media społecznościowe
        6
      • E-booki
      • 6
      • Konsultacje
      • 6
      • Kursy online
    • 6
    • Bezpłatne materiały
  • 6
  • KONTAKT

Dodał Szymon Gajewski

Jak zaistnieć w mediach cz. 2

WYWIAD CZĘŚĆ 2

Nigdy za dużo czasu na risercz!
Czyli media relations* krok po kroku

– rozmowa z Justyną Kozioł, specjalistką PR,
http://justynakoziol.com

 

Wykonałam już sporo pracy, a nadal nie skomunikowałam się z żadnym
dziennikarzem. Czy wreszcie pora i na to?

 

Jesteś coraz bliżej. Teraz czas na etap, który nazywam „łączeniem kropek”.

Cofasz się do kroku, w którym wypisywałaś „swoje” tematy i łączysz je z tematami, które przyporządkowałaś do konkretnych dziennikarzy i mediów. Patrzysz, jak to, z czego chcesz
być znana, ma się do tego, co „chodzi” w mediach.Kamera i mikrofon podczas wywiadu z coachem

 

Bardzo dużo tej logistyki!

 

Dużo. Ale im więcej, tym bardziej rośnie szansa na sukces. Jesteś już w tym momencie,
kiedy możesz szukać kontaktu do konkretnych dziennikarzy czy redaktorów.

 

Jak?

Jest dużo opcji.

  • Możesz przebadać stopki redakcyjne.
  • Sprawdzić np., kto jest szefem działu psychologia.
  • Jeśli nie ma do niego maila, to patrzysz na ogólny adres mailowy i podkładasz nazwisko pod ten wzorzec. Na ogół trafisz.
  • Możesz też zadzwonić do sekretariatu i zapytać, kto w redakcji interesuje się takim a takim tematem. A potem, gdy piszesz już do tej osoby,
    powołaj się na to, że przekierował cię sekretariat.

 

Trochę trudniej będzie z freelancerami. Żeby do nich dotrzeć, możesz:

  • Szukać adresów mailowych w mediach społecznościowych: LinkedIn, FB. A potem – piszesz. Polecam tę formę kontaktu, jest skuteczniejsza niż telefony, zwłaszcza, gdy zaczynasz. Przedstawiasz swoją propozycję – konkret. Coś, co zaciekawi.
  • Jeśli masz ofertę, którą można przetestować (np. jakiś mało znany test psychometryczny), to
    proponujesz dziennikarzowi taką próbę z interpretacją lub np. udział w swoim warsztacie.
  • Możesz też nawiązać do tego, o czym dany dziennikarz pisał już wcześniej, gdy np. masz na
    to inne spojrzenie.

 

Próbuj wymyślić jakiś haczyk. Zatrzymać uwagę.

I nie pisz tego samego do wszystkich mediów jednocześnie. Rób to powolutku. Selekcjonuj.

 

Najpierw odezwij się np. do wymarzonych mediów – tych, po które sięgają twoi klienci lub które sama cenisz.

Psychoterapeuta spotkał się z dziennikarką na wywiad

Można zrobić jednorazową akcję dotarcia do mediów, a gdy publikacja się ukaże, wkleić
sobie link na stronie i ogłosić: „Proszę bardzo, jestem w dużych mediach!”.

To buduje wiarygodność i pozycję eksperta.

 

Ale lepiej jest myśleć o kontaktach z mediami długofalowo. Dlatego nie zniechęcaj się, jeśli temat nie chwyci od razu. Czasem dziennikarze odpisują na ciekawe propozycje, nawet jeśli nie są nimi akurat zainteresowani.

Jeśli dostaniesz taką odpowiedź, pociągnij temat. Dopytaj: a co interesuje, co jest potrzebne, bo może akurat to
mam? Podtrzymuj relację. Dbaj o nią. W końcu to przyniesie rezultaty.

 

Skupiłaś się na mediach drukowanych. A radio? Może telewizja? Co z nimi?

Prasa drukowana jest świetna, bo wielu ludzi, naszych klientów, po prostu nie ma w mediach
społecznościowych. I musimy do nich docierać w tradycyjny sposób.

Ale radio to też znakomite medium. Wdzięczne. Chętnie zapraszają gości. Polecam sprawdzić szczególnie rozgłośnie lokalne.

wywiad telewizyjny z psychologiem

Warto też zgłosić się do wydawców lub riserczerów z telewizji śniadaniowych. Potrzebują tam ekspertów, gości.

Warto popytać wśród znajomych – może ktoś już występował w takim programie i podpowie, do kogo należy się zwrócić z propozycją.
A potem – znów pisać – wedle wzorca.

 

Pamiętaj też o cyklu wydawniczym, szczególnie w przypadku miesięczników.

Mają one tzw. wyprzedzenie. Co oznacza, że gdy chcę np. zaproponować tematy do numeru grudniowego,

który wychodzi w listopadzie, to zabieram się za to już we wrześniu.

 

A jeśli nie chcę tego wszystkiego robić sama?

 

Możesz skorzystać z pomocy niezależnego specjalisty od PR albo agencji. Ale będzie to
droższe. Agencje zwykle nie podpisują kontraktów krótszych niż trzymiesięczne, a
miesięczne wynagrodzenie (bez kosztów obsługi), to minimum 5-6 tys. zł.

 

Dziękuję.

 

Definicja
* Media Relations (MR) – termin oznaczający budowanie obustronnie korzystnych relacji z
mediami.
Celem MR jest ukształtowanie więzi z dziennikarzami w taki sposób, aby możliwe
było skuteczne przekazywanie za ich pomocą określonych informacji do grup docelowych.
MR zawiera się w grupie działań Public Relations.

 

blankJustyna Kozioł
PR-owiec z ponad 10-letnim doświadczeniem.
Pomaga swoim klientom nawiązywać kontakty z dziennikarzami, prowadzi autorskie warsztaty i kurs online „Małe biznesy w dużych
mediach”.Uważa, że wyjątkowi ludzie, dobre historie i ciekawe newsy zawsze zdołają przebić się do
mediów.Nauczycielka i entuzjastka jogi.
www.justynakoziol.com

Potrzebujesz więcej bezpłatnych materiałów, które pomogą Ci rozwijać Twój gabinet?
  • Jak sprawić, że klient poczuje połączenie z Tobą przez internet zanim jeszcze Cię pozna?
  • Jak marka buduje zaufanie?
  • Dlaczego spójność marki jest tak ważna w budowaniu zaufania Twoich klientów?

Odpowiedź na te pytania znajdziesz w naszym bezpłatnym e-booku o najważniejszych krokach do stworzenia marki psychoterapeuty w sieci.

Wpisz swoje imię i adres e-mail poniżej, aby uzyskać natychmiastowy dostęp do bezpłatnego e-booka!

 

Rozpoznawalny Terapeuta.

 

blank

 

Pobierz e-booka

Jednoosobowy gabinet
Poprzedni wpisJak zaistnieć w mediach cz. 1
Następny wpisDlaczego warto założyć grupę na Facebooku

Będzie nam miło, jak napiszesz komentarz do tego tekstu albo podzielisz się refleksjami:). Dziękujemy z góry! Anuluj

Mindness

Jesteśmy pierwszym w Polsce blogiem marketingowym dla psychologów!

Jeżeli jesteś terapeutą, psychologiem, coachem czy mentorem rozwoju osobistego, masz swój gabinet albo poradnię lub planujesz otworzyć, chcesz profesjonalnie zaprezentować się w Internecie i pragniesz, aby Twoje miejsce było zachęcające dla klientów – dobrze trafiłeś.

KATEGORIE

  • Coaching
  • Finanse w gabinecie
  • Media społecznościowe
  • Mindness po godzinach
  • Prawo i księgowość w gabinecie
  • Promowanie gabinetu psychologicznego
  • Prywatna praktyka
  • Strategie
  • Strona WWW dla psychoterapeuty
  • Wywiady

Wyświetl wpisy dopasowane wg. stopnia rozwoju gabinetu:

Duży gabinet, Poradnia lub Ośrodek Jednoosobowy gabinet Planuję otworzyć gabinet

Polub nas na Facebooku

blank

Dołącz do naszych Grup na Facebooku

blank

blank

O NAS

Poprzez tego bloga chcemy pomóc tym, którzy pomagają.

Bo dla nas drugi człowiek jest ogromną wartością.

Pragniemy, aby każdy potrzebujący mógł dotrzeć do właściwego specjalisty i aby właściwy specjalista miał profesjonalne narzędzia, by dotrzeć do potrzebującego.

Zapraszamy do czytania!

Aga i Szymon

 
CZYTAJ WIĘCEJ

Współpracujemy z

blank

Nasze artykuły przeczytasz m.in. w:

–Psychologia w praktyce nr. 19 Styczeń 2020

blank

Nasz artykuł przeczytasz w:

-MARKETING W BRANŻY POMOCOWEJ – JAK UNIKNĄĆ „WCISKANIA KITU”

blank

Dziękujemy!

Zanim zamkniesz tę stronę, sprawdź swoją pocztę e-mail i zobacz, czy dotarło do Ciebie potwierdzenie z linkiem. Jeśli nie ma, zobacz foldery: Spam, Promocje, Oferty itp. Jeśli nigdzie nie ma tej wiadomości, może oznaczać, że Twoja poczta blokuje takie maile. W takiej sytuacji napisz o tym na adres kontakt@mindness.pl Zasługujesz na kalendarz wypełniony zapisami! I co najważniejsze? Spraw, by było to lekkie i łatwe... *** Do zobaczenia po drugiej stronie, Agnieszka

Rozpoznawalny psychoterapeuta

Pobierz bezpłatnego e-booka!

Zbuduj silną markę osobistą, przyciągnij więcej klientów i sam(a) decyduj o cenie swoich usług! Wpisz swoje imię i adres e-mail poniżej, aby uzyskać natychmiastowy dostęp do bezpłatnego e-booka!

Popularne na blogu

  • Baner Jak robić e-mail marketing
    Jak robić e-mail marketing cz. 2 – 11 pomocnych wskazówek
  • plany-mindness-2019-rok
    Plany Mindness na 2019 rok
  • zalozenie-poradni-psychologicznej-biznes
    Założenie poradni psychologicznej – łatwy czy trudny biznes?
  • RODO
    RODO w gabinecie psychologicznym – wpis gościnny
  • mocne_i slabe strony otwierania poradni
    Mocne i słabe strony otwierania poradni specjalistycznej

Najnowsze produkty

  • blank Tryptyk pakiet 3 plakatów do gabinetu dziecięcego — wersja turkusowa 172.00zł – 247.00zł
  • blank Tryptyk pakiet 3 plakatów do gabinetu dziecięcego - wersja roślinna 172.00zł – 247.00zł
  • blank Notatnik psychoterapeuty Notatki z sesji
    Oceniony 5.00 na 5.
    109.00zł
  • blank Plakat Twoje odpowiedzialne dziecko - wersja roślinna 69.00zł – 99.00zł
Doskonałe umiejętności terapeutyczne stanowią zaledwie 50% tego, co jest potrzebne, by odnieść sukces mając prywatny gabinet. Marketing i kompetencje w budowaniu takiej praktyki to pozostałe 50%.

Mindnessik

blank

Dla naszych klientów i przyszłych klientów, dla tych których spotykamy na żywo, mamy prezent. Magnes na lodówkę do kuchni przy Twoim gabinecie:)

Najnowsze nagrania

  • Poradnia online – Wywiad z Magdaleną Jagiełło
  • Gabinet zgodny z prawem – Wywiad z Anetą Liszewską-Mądrą – radcą prawnym
  • Wywiad z Ulą Korkmaz – specjalistką ds. rekrutacji
  • Wywiad z Magdą Widłak-Langer założycielką Wirtualnego Gabinetu Psychologa
  • Praktyk Uważności – wywiad z dr Joanną Lessing-Pernak

SPOTKAJMY SIĘ

blank
Porozmawiajmy o Twoich projektach, pomysłach i spróbujmy wspólnie znaleźć odpowiedź na pytanie: jak rozkręcić Twój gabinet psychologiczny albo coachingowy.

kontakt@mindness.pl

796 764 660

ul. Racjonalizacji 5 lok. 120, I Piętro, 02-673 Warszawa

Kategorie produktów

  • Bez kategorii
  • Bezpłatne materiały
  • Gabinet psychologa dziecięcego
  • Kursy online dla psychologów i psychoterapeutów
  • Media społecznościowe
  • Reklama gabinetu
  • RODO i prawo w gabinecie
  • Rozwój gabinetu i poradni
  • Strona WWW gabinetu i poradni
  • Wyposażenie gabinetu psychologicznego

Informacje

  • Reklamacje i zwroty
  • Dostawa
  • Formy płatności
  • Regulamin sklepu
  • Polityka prywatności

Wybrane produkty

  • blank Dywan z frędzlami Jacquard 120x170 cm 266.49zł
  • Ceramiczny Kubek dla Psychologa i Psychoterapeuty z humorystycznym nadrukiem Kubek dla psychologa i psychoterapeuty 37.90zł
  • blank Krzesło Tyka Velvet niebieskie 221.00zł
  • Blog
  • Podcast
  • Wydarzenia
  • Sklep
  • Kim jesteśmy
  • Kontakt

Mindness © 2017 | Wszelkie prawa zastrzeżone

blank

Dziękujemy!

Zanim zamkniesz tę stronę, sprawdź swoją pocztę e-mail i zobacz, czy dotarło do Ciebie potwierdzenie z linkiem.

Jeśli nie ma, zobacz foldery: Spam, Promocje, Oferty itp.

Jeśli nigdzie nie ma tej wiadomości, może oznaczać, że Twoja poczta blokuje takie maile.

W takiej sytuacji napisz o tym na adres kontakt@mindness.pl

Zasługujesz na kalendarz wypełniony zapisami! I co najważniejsze? Spraw, by było to lekkie i łatwe…

***

Do zobaczenia po drugiej stronie,

Agnieszka

Rozpoznawalny psychoterapeuta

Pobierz bezpłatny e-book!

Zbuduj silną markę osobistą, przyciągnij więcej klientów i sam(a) decyduj o cenie swoich usług!

Wpisz swoje imię i adres e-mail poniżej, aby uzyskać natychmiastowy dostęp do bezpłatnego e-booka!



Twój koszyk
Twój koszyk jest pustyKontynuuj zakupy
  • blank
    Clipboard/Podkładka z klipsem Supermoc
    39.00zł +Dodaj do koszyka
  • blank
    Fotel Nammi Gold Dark Green
    388.70zł +Dodaj do koszyka
  • blank
    Okrągły dywan jutowy 120 cm
    221.00zł +Dodaj do koszyka
  • blank
    Roślina sztuczna zwisająca szary stelaż
    130.00zł +Dodaj do koszyka
  • blank
    Okrągły dywan Marly 75 cm
    102.70zł +Dodaj do koszyka
Kontynuuj zakupy
Calculate Shipping