Mindness
(0)
  • BLOG
  • PODCAST
  • KIM JESTEŚMY
  • OFERTA
    • Pakiet Reklama
    • Pakiet Poradnia
  • WYDARZENIA
  • SKLEP
    • Wyposażenie gabinetu
      • Gabinet
        • Meble do gabinetu
          • Dekoracje ścienne
          • Dywany i dywaniki
          • Biurka do gabinetu
          • Fotele do gabinetu
          • Kasetki i sejfy
          • Komody i regały
          • Krzesła do gabinetu
          • Lampy i oświetlenie
            • Lampy sufitowe
            • Lampy stołowe i biurkowe
            • Lampy podłogowe
          • Pojemniki na chusteczki
          • Stoliki kawowe i ławy
        • Plakaty do gabinetu
          • Plakaty o autyzmie
          • Plakaty o emocjach
          • Plakaty o psychologii i psychoterapii
          • Plakaty o uzależnieniach
          • Plakaty o zaburzeniach
          • Zestawy plakatów
        • Rzeźby i figurki dekoracyjne
        • Sztuczne rośliny
        • Świece zapachowe, olejki i perfumy
        • Książki dla psychoterapeutów i psychologów
      • Łazienka
        • Dozowniki do mydła
        • Mydelniczki
      • Przedpokój i poczekalnia
        • Wieszaki i garderoby
      • Gadżety dla psychologa i psychoterapeuty
      • Kalendarze i planery
      • Zawieszki na drzwi gabinetu
    • Reklama gabinetu
      • E-booki
      • Konsultacje
      • Kursy online
      • Szkolenia
    • Rozwój gabinetu i poradni
      • Ebooki
      • Konsultacje
      • Kursy online
    • Strona WWW gabinetu
      • E-booki
      • Kalendarze zapisów online
      • Konsultacje
      • Kursy online
    • RODO i prawo
      • Konsultacje RODO
      • Kursy online
    • Media społecznościowe
      • E-booki
      • Konsultacje
      • Kursy online
    • Bezpłatne materiały
  • KONTAKT
    6
  • BLOG
  • 6
  • PODCAST
  • 6
  • KIM JESTEŚMY
  • 6
  • OFERTA
      6
    • Pakiet Reklama
    • 6
    • Pakiet Poradnia
  • 6
  • WYDARZENIA
  • 6
  • SKLEP
      6
    • Wyposażenie gabinetu
        6
      • Gabinet
          6
        • Meble do gabinetu
            6
          • Dekoracje ścienne
          • 6
          • Dywany i dywaniki
          • 6
          • Biurka do gabinetu
          • 6
          • Fotele do gabinetu
          • 6
          • Kasetki i sejfy
          • 6
          • Komody i regały
          • 6
          • Krzesła do gabinetu
          • 6
          • Lampy i oświetlenie
              6
            • Lampy sufitowe
            • 6
            • Lampy stołowe i biurkowe
            • 6
            • Lampy podłogowe
          • 6
          • Pojemniki na chusteczki
          • 6
          • Stoliki kawowe i ławy
        • 6
        • Plakaty do gabinetu
            6
          • Plakaty o autyzmie
          • 6
          • Plakaty o emocjach
          • 6
          • Plakaty o psychologii i psychoterapii
          • 6
          • Plakaty o uzależnieniach
          • 6
          • Plakaty o zaburzeniach
          • 6
          • Zestawy plakatów
        • 6
        • Rzeźby i figurki dekoracyjne
        • 6
        • Sztuczne rośliny
        • 6
        • Świece zapachowe, olejki i perfumy
        • 6
        • Książki dla psychoterapeutów i psychologów
      • 6
      • Łazienka
          6
        • Dozowniki do mydła
        • 6
        • Mydelniczki
      • 6
      • Przedpokój i poczekalnia
          6
        • Wieszaki i garderoby
      • 6
      • Gadżety dla psychologa i psychoterapeuty
      • 6
      • Kalendarze i planery
      • 6
      • Zawieszki na drzwi gabinetu
    • 6
    • Reklama gabinetu
        6
      • E-booki
      • 6
      • Konsultacje
      • 6
      • Kursy online
      • 6
      • Szkolenia
    • 6
    • Rozwój gabinetu i poradni
        6
      • Ebooki
      • 6
      • Konsultacje
      • 6
      • Kursy online
    • 6
    • Strona WWW gabinetu
        6
      • E-booki
      • 6
      • Kalendarze zapisów online
      • 6
      • Konsultacje
      • 6
      • Kursy online
    • 6
    • RODO i prawo
        6
      • Konsultacje RODO
      • 6
      • Kursy online
    • 6
    • Media społecznościowe
        6
      • E-booki
      • 6
      • Konsultacje
      • 6
      • Kursy online
    • 6
    • Bezpłatne materiały
  • 6
  • KONTAKT
Dodał Szymon Gajewski

Jak prowadzić fanpage gabinetu na Facebooku?

Fanpage na Facebooku to kolejne po stronie www miejsce w sieci, którego potrzebujesz, rozwijając gabinet. To już z pewnością wiesz! W tym artykule opowiem Ci, jak go prowadzić. Dowiesz się, jakie treści zamieszczać, aby odbiorcy chcieli komentować, udostępniać, lajkować i korzystać z Twoich usług.

Facebook nie wspiera użycia profilu prywatnego do celów komercyjnych (może wręcz zablokować takie konto). Aby prowadzić działania promocyjne zgodnie z obowiązującymi zasadami, zakładasz osobny profil tzw. fanpage (dedykowany dla firm, instytucji, organizacji itp.) dla swojego gabinetu psychoterapeutycznego.

Dlaczego potrzebujesz mieć fanpage?

Jeśli stronisz od mediów społecznościowych i zastanawiasz się, po co Ci fanpage na Facebooku, oto kilka powodów, dla których warto go mieć:

  • są tam Twoi klienci
  • pozwala budować społeczność osób zainteresowanych Twoimi usługami
  • daje możliwość promocji usług (bezpłatnie i płatnie)
  • pozwala kontaktować się z potencjalnymi klientami i tworzyć relacje
  • pomaga budować pozycję eksperta
  • zwiększa ruch na stronie www i blogu
  • wspiera proces budowania marki osobistej.

Facebook to trzecia najczęściej odwiedzana strona internetowa po Google i YouTube.*

Chyba nie muszę Cię dłużej przekonywać, dlaczego potrzebujesz mieć tam profil swojego gabinetu psychoterapeutycznego?

Fanpage – droga do celu

Zanim założysz fanpage na Facebooku, odpowiedz sobie na pytanie, jaki jest jego cel? Czy jest nim:

  • zwiększenie ruchu na stronie
  • budowanie relacji z potencjalnym klientem
  • informowanie o swoim gabinecie
  • kreowanie wizerunku eksperta
  • budowanie marki osobistej
  • trafienie do osób z całej Polski lub do Polonii

Każdy opublikowany post ma mieć cel.

Określ sobie dokładnie cele Twoich publikacji. Zrób listę i według niej twórz posty.

O czym pamiętać tworząc fanpage

  1. Przygotuj tzw. cover image, czyli zdjęcie w tle, najlepiej z logo gabinetu. Odpowiedni rozmiar stworzysz w prostym programie graficznym Canva. Więcej o nim przeczytasz tutaj.
  • Zastanów się, co wyróżnia Twój gabinet psychoterapeutyczny? Co sprawi, że fanpage będzie unikalny, budzący zainteresowanie, zachęcający do interakcji?
  • Przemyśl język komunikacji. Pisząc prosto, jasno, zrozumiale, językiem odbiorcy, skracasz dystans i budujesz relację.
  • Przygotuj identyfikację wizualną fanpage’a (zdecyduj o jego szablonie, kolorystyce oraz grafice. Zadbaj, by były spójne ze stroną www i logo). Dobrze, jeśli buduje zaufanie i świadomość marki. Możesz to zlecić grafikowi. Nasze grafiki np. wyglądają tak:
blank

Zaangażowanie miarą skuteczności w social mediach

Firma Universal McCann przeprowadziła badanie z serii „Wave”. Wynika z niego, że polscy internauci najbardziej cenią treści: użyteczne, edukujące, zawierające wskazówki i wnoszące coś do ich życia. Najchętniej dzielą się treściami, które wspierają ich własny punkt widzenia.**

Kluczem do skutecznego budowania marki osobistej w social mediach jest budowanie społeczności i aktywizowanie jej członków (fanów). Nie chodzi tylko o to, aby Twoi odbiorcy polubili fanpage, ale również, by komentowali wpisy i dzielili się treściami. Także, aby ufali Ci, polegali na Tobie i pamiętali, że jesteś rekomendowanym profesjonalistą w zakresie swojej wiedzy i wglądu.

Aktywność Twoich ludzi sprawi, że treści zobaczy więcej osób. Algorytm Facebooka (czyli odpowiedni mechanizm) sprawdza czy Twoje treści są – jak to nazywa – angażujące, jeśli tak, pozwala im docierać do szerokiego grona odbiorców.

Ważne jest również regularne publikowanie postów. Zadbaj, by było to około 3 postów tygodniowo.

blank

O czym pisać, jak aktywizować

I tutaj pojawia się najważniejsze pytanie, które zadaje sobie wiele osób prowadzących firmowy fanpage: „O czym pisać w social mediach?” Poznanie odpowiedzi to gotowy przepis na budowanie świadomości marki Twojego gabinetu psychologicznego. Jak mówi J. Baer:

blank „Content jest ogniem, social media benzyną”.

Jak zatem zapalić odbiorców do aktywności na fanpage’u? Oto kilka sposobów:

  • Pytaj fanów o opinie na jakiś temat, o potrzeby, problemy, zainteresowania, pasje, nawyki, o czym chcieliby przeczytać, zadawaj zagadki (również te humorystyczne). Dzięki temu lepiej ich poznasz i pokażesz, że ich zdanie jest dla Ciebie ważne. Ludzie lubią rozmawiać i zadawać pytania, więc reaguj szybko. Nie zostawiaj ich bez odpowiedzi. Komunikacja na FB to dialog, a nie monolog.
  • Zachęcaj do działania. Nie czekaj, aż odbiorcy domyślą się, czego od nich oczekujesz. Wezwij do działania słowami „kliknij”, „polub”, „udostępnij”, „podziel się treścią”. Udostępniane posty są wysoko notowane w zasięgach Facebooka. Jednak zachowaj umiar, bo zbyt wiele próśb może być traktowane jako spam.
  • Wzbudzaj emocje. Wzruszaj. Rozśmieszaj. Skłaniaj do refleksji. Inspiruj. Motywuj. O tym, jak dodać emocje do tekstów przeczytasz tutaj.
  • Pokaż ludzką twarz dosłownie i w przenośni (jeśli pozwala Ci na to Twój nurt). Twarz skutecznie przyciąga uwagę i szybko staje się rozpoznawalna. Ludzie lubią oglądać kulisy pracy i życia. Możesz opowiedzieć o swoim hobby, sporcie.
  • Publikuj wartościowe treści – linki do inspirujących postów, wpisów na blogu, stron, porady eksperckie, cytaty, posty związane z kalendarzem (świętami itp.)

Podglądaj, jak robią to inni z Twojej branży. Nie namawiam Cię oczywiście do kopiowania treści, a raczej do inspirowania się. Zobacz jak ciekawie prowadzone są fanpejdże – Trudna Sztuka, dobrze jest. nie rycz., PsychoWsparcie Anita Rawa-Kochanowska, Psycholog Agnieszka Zapart – Psychoterapia Gestalt.

blank „O powodzeniu Twojej obecności w social mediach świadczy interakcja, wyrażona w polubieniach i komentarzach, ale głównie w udostępnianiu treści.”

„Biblia e-biznesu” Katarzyna Pełeszuk

Aby istnieć na Facebooku potrzebujesz aktywizować fanów. Nie czekaj na efekty i wypróbuj wymienione sposoby angażowania odbiorców. O efektach daj znać w komentarzu pod tym postem.

Jeśli ten artykuł jest dla Ciebie wartościowy, proszę, podziel się nim w swoich social mediach. Kliknij w plusik poniżej i zapisz się do listy subskrybentów newslettera, a kolejna porcja wiedzy marketingowej już wkrótce trafi do Twojej skrzynki.

Jeśli chcesz wiedzieć więcej, zacząć działać na FB, już w poniedziałek będziesz mógł pobrać darmowy rozdział naszego e-booka, pt: „Facebook w marketingu gabinetu” i sprawdzić czy to jest Twój sposób na poszukiwanie klientów online. Przeprowadzimy Cię przez techniki pracy z tym narzędziem, które w dobie zasadności pracy online staje się wręcz koniecznością. Więcej informacji na naszej stronie i Facebooku.

* https://wearesocial.com/blog/2019/01/digital-2019-global-internet-use-accelerates

** http://www.universalmccann.pl/news/68/114/Wave-9-Polak-zapatrzony-w-Facebooka

Potrzebujesz więcej bezpłatnych materiałów, które pomogą Ci rozwijać Twój gabinet?
  • Jak sprawić, że klient poczuje połączenie z Tobą przez internet zanim jeszcze Cię pozna?
  • Jak marka buduje zaufanie?
  • Dlaczego spójność marki jest tak ważna w budowaniu zaufania Twoich klientów?

Odpowiedź na te pytania znajdziesz w naszym bezpłatnym e-booku o najważniejszych krokach do stworzenia marki psychoterapeuty w sieci.

Wpisz swoje imię i adres e-mail poniżej, aby uzyskać natychmiastowy dostęp do bezpłatnego e-booka!

 

Rozpoznawalny Terapeuta.

 

blank

 

Pobierz e-booka

Jednoosobowy gabinet
Poprzedni wpis7 najlepszych narzędzi wspierających rozwój gabinetu
Następny wpisJak otworzyć gabinet psychologiczny w ramach inkubatora przedsiębiorczości – wpis gościnny

2 komentarze

  1. blank
    Kacper Jackowicz 21 grudnia 2020 Odpowiedz

    mega <3

    • blank
      Szymon Gajewski 22 grudnia 2020 Odpowiedz

      Dzięki 🙂

Będzie nam miło, jak napiszesz komentarz do tego tekstu albo podzielisz się refleksjami:). Dziękujemy z góry! Anuluj

Mindness

Jesteśmy pierwszym w Polsce blogiem marketingowym dla psychologów!

Jeżeli jesteś terapeutą, psychologiem, coachem czy mentorem rozwoju osobistego, masz swój gabinet albo poradnię lub planujesz otworzyć, chcesz profesjonalnie zaprezentować się w Internecie i pragniesz, aby Twoje miejsce było zachęcające dla klientów – dobrze trafiłeś.

KATEGORIE

  • Coaching
  • Finanse w gabinecie
  • Media społecznościowe
  • Mindness po godzinach
  • Prawo i księgowość w gabinecie
  • Promowanie gabinetu psychologicznego
  • Prywatna praktyka
  • Strategie
  • Strona WWW dla psychoterapeuty
  • Wywiady

Wyświetl wpisy dopasowane wg. stopnia rozwoju gabinetu:

Duży gabinet, Poradnia lub Ośrodek Jednoosobowy gabinet Planuję otworzyć gabinet

Polub nas na Facebooku

blank

Dołącz do naszych Grup na Facebooku

blank

blank

O NAS

Poprzez tego bloga chcemy pomóc tym, którzy pomagają.

Bo dla nas drugi człowiek jest ogromną wartością.

Pragniemy, aby każdy potrzebujący mógł dotrzeć do właściwego specjalisty i aby właściwy specjalista miał profesjonalne narzędzia, by dotrzeć do potrzebującego.

Zapraszamy do czytania!

Aga i Szymon

 
CZYTAJ WIĘCEJ

Współpracujemy z

blank

Nasze artykuły przeczytasz m.in. w:

–Psychologia w praktyce nr. 19 Styczeń 2020

blank

Nasz artykuł przeczytasz w:

-MARKETING W BRANŻY POMOCOWEJ – JAK UNIKNĄĆ „WCISKANIA KITU”

blank

Dziękujemy!

Zanim zamkniesz tę stronę, sprawdź swoją pocztę e-mail i zobacz, czy dotarło do Ciebie potwierdzenie z linkiem. Jeśli nie ma, zobacz foldery: Spam, Promocje, Oferty itp. Jeśli nigdzie nie ma tej wiadomości, może oznaczać, że Twoja poczta blokuje takie maile. W takiej sytuacji napisz o tym na adres kontakt@mindness.pl Zasługujesz na kalendarz wypełniony zapisami! I co najważniejsze? Spraw, by było to lekkie i łatwe... *** Do zobaczenia po drugiej stronie, Agnieszka

Rozpoznawalny psychoterapeuta

Pobierz bezpłatnego e-booka!

Zbuduj silną markę osobistą, przyciągnij więcej klientów i sam(a) decyduj o cenie swoich usług! Wpisz swoje imię i adres e-mail poniżej, aby uzyskać natychmiastowy dostęp do bezpłatnego e-booka!

Popularne na blogu

  • plany-mindness-2019-rok
    Plany Mindness na 2019 rok
  • zalozenie-poradni-psychologicznej-biznes
    Założenie poradni psychologicznej – łatwy czy trudny biznes?
  • RODO
    RODO w gabinecie psychologicznym – wpis gościnny
  • mocne_i slabe strony otwierania poradni
    Mocne i słabe strony otwierania poradni specjalistycznej
  • Co zamiast konta na Znanym Lekarzu(1)
    Wpis gościnny: Co zamiast konta na Znanym Lekarzu?

Najnowsze produkty

  • blank Webinar Zakładanie poradni psychologicznej - jak zacząć? 39.00zł
  • blank Tryptyk pakiet 3 plakatów do gabinetu dziecięcego — wersja turkusowa 138.00zł – 198.00zł
  • blank Tryptyk pakiet 3 plakatów do gabinetu dziecięcego - wersja roślinna 138.00zł – 198.00zł
  • blank Notatnik psychoterapeuty Notatki z sesji
    Oceniony 5.00 na 5.
    109.00zł
Doskonałe umiejętności terapeutyczne stanowią zaledwie 50% tego, co jest potrzebne, by odnieść sukces mając prywatny gabinet. Marketing i kompetencje w budowaniu takiej praktyki to pozostałe 50%.

Mindnessik

blank

Dla naszych klientów i przyszłych klientów, dla tych których spotykamy na żywo, mamy prezent. Magnes na lodówkę do kuchni przy Twoim gabinecie:)

Najnowsze nagrania

  • Poradnia online – Wywiad z Magdaleną Jagiełło
  • Gabinet zgodny z prawem – Wywiad z Anetą Liszewską-Mądrą – radcą prawnym
  • Wywiad z Ulą Korkmaz – specjalistką ds. rekrutacji
  • Wywiad z Magdą Widłak-Langer założycielką Wirtualnego Gabinetu Psychologa
  • Praktyk Uważności – wywiad z dr Joanną Lessing-Pernak

SPOTKAJMY SIĘ

blank
Porozmawiajmy o Twoich projektach, pomysłach i spróbujmy wspólnie znaleźć odpowiedź na pytanie: jak rozkręcić Twój gabinet psychologiczny albo coachingowy.

kontakt@mindness.pl

796 764 660

ul. Racjonalizacji 5 lok. 120, I Piętro, 02-673 Warszawa

Kategorie produktów

  • Bez kategorii
  • Bezpłatne materiały
  • Gabinet psychologa dziecięcego
  • Kursy online dla psychologów i psychoterapeutów
  • Media społecznościowe
  • Reklama gabinetu
  • RODO i prawo w gabinecie
  • Rozwój gabinetu i poradni
  • Strona WWW gabinetu i poradni
  • Webinary
  • Wyposażenie gabinetu psychologicznego

Informacje

  • Reklamacje i zwroty
  • Dostawa
  • Formy płatności
  • Regulamin sklepu
  • Polityka prywatności

Wybrane produkty

  • blank Prezent Świąteczny dla Psychologa i Psychoterapeuty - Merry Box 199.00zł
  • blank Dozownik na mydło Alev Grey 300 ml 28.46zł
  • blank Dywan jutowy okrągły Boho 80 cm 85.80zł
  • Blog
  • Podcast
  • Wydarzenia
  • Sklep
  • Kim jesteśmy
  • Kontakt

Mindness © 2017 | Wszelkie prawa zastrzeżone

blank

Dziękujemy!

Zanim zamkniesz tę stronę, sprawdź swoją pocztę e-mail i zobacz, czy dotarło do Ciebie potwierdzenie z linkiem.

Jeśli nie ma, zobacz foldery: Spam, Promocje, Oferty itp.

Jeśli nigdzie nie ma tej wiadomości, może oznaczać, że Twoja poczta blokuje takie maile.

W takiej sytuacji napisz o tym na adres kontakt@mindness.pl

Zasługujesz na kalendarz wypełniony zapisami! I co najważniejsze? Spraw, by było to lekkie i łatwe…

***

Do zobaczenia po drugiej stronie,

Agnieszka

Rozpoznawalny psychoterapeuta

Pobierz bezpłatny e-book!

Zbuduj silną markę osobistą, przyciągnij więcej klientów i sam(a) decyduj o cenie swoich usług!

Wpisz swoje imię i adres e-mail poniżej, aby uzyskać natychmiastowy dostęp do bezpłatnego e-booka!



Twój koszyk
Twój koszyk jest pustyKontynuuj zakupy
  • blank
    Zestaw świec zapachowych w szkle 2 szt
    42.90zł +Dodaj do koszyka
  • blank
    Juka sztuczna w donicy 120 cm zielona
    245.70zł +Dodaj do koszyka
  • blank
    Dozownik Damien Black 320 ml
    51.87zł +Dodaj do koszyka
  • blank
    Plakat poczucie własnej wartości u dzieci - wersja turkusowa
    69.00zł +Dodaj do koszyka
  • blank
    Lampa żyrandol industrialna Sven czarna
    176.75zł +Dodaj do koszyka
Kontynuuj zakupy
Calculate Shipping