Mindness
(0)
  • BLOG
  • PODCAST
  • KIM JESTEŚMY
  • OFERTA
    • Pakiet Reklama
    • Pakiet Poradnia
  • WYDARZENIA
  • SKLEP
    • Wyposażenie gabinetu
      • Gabinet
        • Meble do gabinetu
          • Dekoracje ścienne
          • Dywany i dywaniki
          • Biurka do gabinetu
          • Fotele do gabinetu
          • Kasetki i sejfy
          • Komody i regały
          • Krzesła do gabinetu
          • Lampy i oświetlenie
            • Lampy sufitowe
            • Lampy stołowe i biurkowe
            • Lampy podłogowe
          • Pojemniki na chusteczki
          • Stoliki kawowe i ławy
        • Plakaty do gabinetu
          • Plakaty o autyzmie
          • Plakaty o emocjach
          • Plakaty o psychologii i psychoterapii
          • Plakaty o uzależnieniach
          • Plakaty o zaburzeniach
          • Zestawy plakatów
        • Rzeźby i figurki dekoracyjne
        • Sztuczne rośliny
        • Świece zapachowe, olejki i perfumy
        • Książki dla psychoterapeutów i psychologów
      • Łazienka
        • Dozowniki do mydła
        • Mydelniczki
      • Przedpokój i poczekalnia
        • Wieszaki i garderoby
      • Gadżety dla psychologa i psychoterapeuty
      • Kalendarze i planery
      • Zawieszki na drzwi gabinetu
    • Reklama gabinetu
      • E-booki
      • Konsultacje
      • Kursy online
      • Szkolenia
    • Rozwój gabinetu i poradni
      • Ebooki
      • Konsultacje
      • Kursy online
    • Strona WWW gabinetu
      • E-booki
      • Kalendarze zapisów online
      • Konsultacje
      • Kursy online
    • RODO i prawo
      • Konsultacje RODO
      • Kursy online
    • Media społecznościowe
      • E-booki
      • Konsultacje
      • Kursy online
    • Bezpłatne materiały
  • KONTAKT
    6
  • BLOG
  • 6
  • PODCAST
  • 6
  • KIM JESTEŚMY
  • 6
  • OFERTA
      6
    • Pakiet Reklama
    • 6
    • Pakiet Poradnia
  • 6
  • WYDARZENIA
  • 6
  • SKLEP
      6
    • Wyposażenie gabinetu
        6
      • Gabinet
          6
        • Meble do gabinetu
            6
          • Dekoracje ścienne
          • 6
          • Dywany i dywaniki
          • 6
          • Biurka do gabinetu
          • 6
          • Fotele do gabinetu
          • 6
          • Kasetki i sejfy
          • 6
          • Komody i regały
          • 6
          • Krzesła do gabinetu
          • 6
          • Lampy i oświetlenie
              6
            • Lampy sufitowe
            • 6
            • Lampy stołowe i biurkowe
            • 6
            • Lampy podłogowe
          • 6
          • Pojemniki na chusteczki
          • 6
          • Stoliki kawowe i ławy
        • 6
        • Plakaty do gabinetu
            6
          • Plakaty o autyzmie
          • 6
          • Plakaty o emocjach
          • 6
          • Plakaty o psychologii i psychoterapii
          • 6
          • Plakaty o uzależnieniach
          • 6
          • Plakaty o zaburzeniach
          • 6
          • Zestawy plakatów
        • 6
        • Rzeźby i figurki dekoracyjne
        • 6
        • Sztuczne rośliny
        • 6
        • Świece zapachowe, olejki i perfumy
        • 6
        • Książki dla psychoterapeutów i psychologów
      • 6
      • Łazienka
          6
        • Dozowniki do mydła
        • 6
        • Mydelniczki
      • 6
      • Przedpokój i poczekalnia
          6
        • Wieszaki i garderoby
      • 6
      • Gadżety dla psychologa i psychoterapeuty
      • 6
      • Kalendarze i planery
      • 6
      • Zawieszki na drzwi gabinetu
    • 6
    • Reklama gabinetu
        6
      • E-booki
      • 6
      • Konsultacje
      • 6
      • Kursy online
      • 6
      • Szkolenia
    • 6
    • Rozwój gabinetu i poradni
        6
      • Ebooki
      • 6
      • Konsultacje
      • 6
      • Kursy online
    • 6
    • Strona WWW gabinetu
        6
      • E-booki
      • 6
      • Kalendarze zapisów online
      • 6
      • Konsultacje
      • 6
      • Kursy online
    • 6
    • RODO i prawo
        6
      • Konsultacje RODO
      • 6
      • Kursy online
    • 6
    • Media społecznościowe
        6
      • E-booki
      • 6
      • Konsultacje
      • 6
      • Kursy online
    • 6
    • Bezpłatne materiały
  • 6
  • KONTAKT

Dodał Aga Gajewska

Gdzie popularyzować treści ze swojego bloga – krótki poradnik

Każdy nowo powstały blog potrzebuje czasu, aby zaczął być czytany i rozpoznawany, aby zdobył swoich wiernych czytelników. Czy wiesz, jak na początku możesz pomóc swoim czytelnikom go odnaleźć? Dzisiaj piszemy o tym, gdzie popularyzować treści ze swojego bloga, by nie tylko przyciągać czytelników, ale i zamieniać ich w klientów.

Początki blogowania

Pierwszy tekst przekopiowany z Worda, zdjęcia dodane. Wahasz się chwilę nad klawiaturą i trzęsącym się trochę palcem (w końcu zobaczy Cię cały Internet) klikasz Opublikuj. To Twój pierwszy tekst i z wypiekami na twarzy czekasz na komentarze. I fajerwerki. Znasz to? I czekasz. I czekasz.

Nawet podpinasz Google Analiytics, żeby sprytnie móc podejrzeć, ile osób przeczytało. A tu – cisza w eterze. Podsyłasz więc linka kilku znajomym i…! Robią się pierwsze statystyki. Masz 5 czytelników. Dobrze! Ale co dalej? Czy Twoja rodzina i przyjaciele to będą jedyni czytelnicy? Czy może znajdą się też bardziej profesjonalne i mniej pracochłonne sposoby niż podsyłanie linka w prywatnej wiadomości do każdego? Ano znajdą się😊. Mamy kilka podpowiedzi w zanadrzu.

Popularyzujemy bloga w sieci

53% marketingowców twierdzi, że tworzenie treści blogów jest ich priorytetem w zakresie marketingu przychodzącego. (HubSpot, 2017)*

Zakładam, że skoro czytasz ten tekst to albo masz już bloga, albo planujesz go założyć. Jeśli go już piszesz, to zapewne znajdują się tam wartościowe treści, napisane zrozumiałym językiem, odpowiadające na potrzeby i problemy Twoich potencjalnych klientów. Teraz pozostaje je spopularyzować, by dowiedzieli się oni o istnieniu Twojego bloga.

Oto kilka miejsc i sposobów promocji Twoich wpisów:

„Pisać możesz dla siebie. Bloguje się dla ludzi.”blank

Typewriterka

  1. Google

Tworząc treści blogowe z pewnością chcesz, aby znalazły się one jak najwyżej w wyszukiwarce Google. By poprawić pozycję bloga w wynikach wyszukiwania, konieczna jest tzw. optymalizacja strony. Zajmują się nią specjaliści od pozycjonowania.

Co Ty możesz zrobić w tym temacie? Twórz tytuły tekstów blogowych jak najbliższe frazom wpisywanym do wyszukiwarki przez potencjalnych klientów.

Wpisz na górze w wyszukiwarce swoje hasło dotyczące problematyki, z którą pracujesz, a na dole pokaże Ci się 8 podobnych wyszukiwań, które mogą stać się tematami Twoich tekstów. Masz pewność, że Twoi klienci szukają tych haseł.

W samej treści stosuj tzw. słowa kluczowe (najczęściej wyszukiwane słowa/zwroty związane z Twoją usługą). Pomoże Ci w tym Planer Słów Kluczowych od Google.

Planer Słów Kluczowych.png

Druga świetna wyszukiwarka słów kluczowych to: Uebersuggest

Ueber suggest.png

Wybierz język polski i wpisz fragment frazy, a dostaniesz w odpowiedzi najpopularniejsze tematy. Dla przykładu wpisaliśmy po rozwodzie. Po prawej stronie widzimy najpopularniejsze artykuły na ten temat z różnych blogów i portali.  Zainspiruj się.

blank

 

  1. Media społecznościowe i serwisy

Facebook to jedno z najlepszych narzędzi promocji treści blogowych.

Możesz je popularyzować poprzez:

  • stworzenie własnego fanpage’a na Facebooku – publikuj regularnie (1-2 x tygodniowo) zapowiedzi i linki do swoich tekstów.

Nie zapomnij o starszych tekstach, one są wciąż aktualne. Sprawdzaj, które są najczęściej czytane i przypominaj o nich czytelnikom. Często jest tak, że ktoś widział ten tytuł wcześniej u Ciebie, ale nie miał czasu przeczytać, albo dołączyło od tamtego czasu wielu nowych fanów, a tekst był np. rok temu i ciężko go odszukać.

  • udzielanie się w grupach tematycznych (np. na Facebooku czy LinkedIn) – aktywność w grupach służy budowaniu pozycji eksperta i przyciąga innych do Twojego bloga; pytaj administratorów grup o możliwość promocji tekstów blogowych dających wartość jej członkom. Polecaj linki do swoich tekstów w odpowiedzi na zapytania dotyczące Twojej tematykiblank
  • założenie własnej grupy na Facebooku – tam nadal możesz linkować do swoich tekstów
  • komentowanie pod wpisami na profilach innych osób (blogerów, ekspertów, firm) wszędzie tam, gdzie znajduje się Twoja grupa docelowa i odsyłanie do teksów z bloga powiązanych z tematem dyskusji
  • płatną reklamę na Facebooku – stwórz post na swoim fanpage’u, a następnie wciśnij promowanie. Do tego celu załóż Managera Reklam i podepnij swoją kartę debetową. Możesz ustawić limity, powyżej których Facebook nie pobierze więcej. Na początek może to być np. 50 zł.
  • założenie konta na LinkedIn – więcej na temat tego serwisu przeczytasz w naszym tekście tutaj
  • networking (budowanie i podtrzymywanie relacji) – pomyśl, z kim potrzebujesz nawiązać współpracę? A może ktoś ze znanych Ci osób prowadzi własny fanpage i mógłby zareklamować Twojego bloga, a Ty zareklamujesz jego?
  • Facebook Live’y, czyli transmisje na żywo, podczas nich również możesz polecać lekturę tekstów z Twojego bloga.
  • Bot Many Chat – wpisanie tam adresu swojego bloga oraz fanpage’a powoduje, że każdy, kto do Ciebie wyśle choć raz wiadomość, dostaje potem automatyczne powiadomienie na Messengera o kolejnej publikacji. Warto jednak umieścić tam jakąś wiadomość uprzedzającą te osoby, że będą dostawać powiadomienia, oraz że mogą się wypisać. Stopień trudności technicznych – dla zaawansowanych.

 

  1. Inne blogi

Komentuj wpisy na innych blogach, powiązanych z Twoim obszarem działania. Robiąc to, masz możliwość zostawienia linku do swojej witryny. Niech Twoje komentarze będą rzeczowe, wówczas inni chętniej zajrzą do Ciebie.

W popularyzowaniu treści blogowych pomogą Ci również wpisy gościnne na blogach, które czytają Twoi potencjalni klienci. Jeśli opublikujesz ciekawy artykuł na innym blogu, z dużym ruchem, jego czytelnicy zajrzą również do Ciebie.

 

  1. Fora

Z tych samych powodów potrzebujesz być aktywnym na forach tematycznych. One również dają możliwość dodawania linku do Twojej witryny.

Zostawianie linków pomaga w pozycjonowaniu bloga. Im więcej komentarzy zostawisz, tym więcej linków zyskasz do Twojej strony.

Choć idea forów trochę podumiera, to nadal spora grupa, zwłaszcza starszych użytkowników korzysta głównie z tych sposobów na pozyskiwanie wiedzy w sieci.

 

  1. Newsletter

To kolejny kanał popularyzowania treści z bloga. Najpierw jednak potrzebujesz zbudować bazę mailową. Darmowy produkt do pobrania za zapis z pewnością Ci w tym pomoże. Stwórz minikurs, e-book lub zaproponuj rabat na pierwszą sesję. O tym, jak skutecznie prowadzić newsletter przeczytasz tutaj.

 

  1. Audio i Wideo

blankWłasny kanał na YouTubie, webinary (internetowe seminaria) czy podcasty to również dobre miejsca popularyzowania treści z bloga. Odsyłaj słuchaczy do ciekawych treści w Twojej witrynie.

Linki dodaj w opisie nagrań audio bądź wideo. Nawiąż do treści z bloga, poleć rozwinięcie tematu w danym tekście.

„Bloguj z pasją. Pasja się rozprzestrzenia.”blank
Scott Stratten

A kiedy już ktoś jest u Ciebie na blogu, poleć mu w trakcie czytania tekstu inne Twoje artykuły na dany temat. Tak jak my zrobiliśmy w tekście powyżej. Możesz to robić przez słowo tutaj albo poprzez wplecenie tematu do treści i dodanie linka.

Spraw, aby Twój blog był jak dom pełen ludzi, zrozumienia, wsparcia i wymiany myśli. W takich miejscach po prostu chce się być.

Dziękuję Ci, że zaglądasz do nas po inspiracje do rozwoju swojego gabinetu psychoterapeutycznego. Daje nam to ogrom satysfakcji. Będzie nam również bardzo miło, jeśli udostępnisz ten wpis i pomożesz w popularyzacji naszych treści. My również tego potrzebujemy. J Z góry bardzo dziękujemy.

P.S.

I nie zapomnij o tym sposobie popularyzacji treści – poproś czytelnika na końcu, aby był Twoim ambasadorem i jeśli podoba mu się to, co piszesz, aby udostępnił to swoim znajomym. Dodaj facebookowy przycisk Udostępnij.

* https://www.eurogospodarka.pl/

 

Potrzebujesz więcej bezpłatnych materiałów, które pomogą Ci rozwijać Twój gabinet?
  • Jak sprawić, że klient poczuje połączenie z Tobą przez internet zanim jeszcze Cię pozna?
  • Jak marka buduje zaufanie?
  • Dlaczego spójność marki jest tak ważna w budowaniu zaufania Twoich klientów?

Odpowiedź na te pytania znajdziesz w naszym bezpłatnym e-booku o najważniejszych krokach do stworzenia marki psychoterapeuty w sieci.

Wpisz swoje imię i adres e-mail poniżej, aby uzyskać natychmiastowy dostęp do bezpłatnego e-booka!

 

Rozpoznawalny Terapeuta.

 

blank

 

Pobierz e-booka

Duży gabinet, Poradnia lub Ośrodek Jednoosobowy gabinet
Poprzedni wpisTwoje treści w sieci – przydatne narzędzia.
Następny wpisJak wygląda współpraca z projektantem stron internetowych

Będzie nam miło, jak napiszesz komentarz do tego tekstu albo podzielisz się refleksjami:). Dziękujemy z góry! Anuluj

Mindness

Jesteśmy pierwszym w Polsce blogiem marketingowym dla psychologów!

Jeżeli jesteś terapeutą, psychologiem, coachem czy mentorem rozwoju osobistego, masz swój gabinet albo poradnię lub planujesz otworzyć, chcesz profesjonalnie zaprezentować się w Internecie i pragniesz, aby Twoje miejsce było zachęcające dla klientów – dobrze trafiłeś.

KATEGORIE

  • Coaching
  • Finanse w gabinecie
  • Media społecznościowe
  • Mindness po godzinach
  • Prawo i księgowość w gabinecie
  • Promowanie gabinetu psychologicznego
  • Prywatna praktyka
  • Strategie
  • Strona WWW dla psychoterapeuty
  • Wywiady

Wyświetl wpisy dopasowane wg. stopnia rozwoju gabinetu:

Duży gabinet, Poradnia lub Ośrodek Jednoosobowy gabinet Planuję otworzyć gabinet

Polub nas na Facebooku

blank

Dołącz do naszych Grup na Facebooku

blank

blank

O NAS

Poprzez tego bloga chcemy pomóc tym, którzy pomagają.

Bo dla nas drugi człowiek jest ogromną wartością.

Pragniemy, aby każdy potrzebujący mógł dotrzeć do właściwego specjalisty i aby właściwy specjalista miał profesjonalne narzędzia, by dotrzeć do potrzebującego.

Zapraszamy do czytania!

Aga i Szymon

 
CZYTAJ WIĘCEJ

Współpracujemy z

blank

Nasze artykuły przeczytasz m.in. w:

–Psychologia w praktyce nr. 19 Styczeń 2020

blank

Nasz artykuł przeczytasz w:

-MARKETING W BRANŻY POMOCOWEJ – JAK UNIKNĄĆ „WCISKANIA KITU”

blank

Dziękujemy!

Zanim zamkniesz tę stronę, sprawdź swoją pocztę e-mail i zobacz, czy dotarło do Ciebie potwierdzenie z linkiem. Jeśli nie ma, zobacz foldery: Spam, Promocje, Oferty itp. Jeśli nigdzie nie ma tej wiadomości, może oznaczać, że Twoja poczta blokuje takie maile. W takiej sytuacji napisz o tym na adres kontakt@mindness.pl Zasługujesz na kalendarz wypełniony zapisami! I co najważniejsze? Spraw, by było to lekkie i łatwe... *** Do zobaczenia po drugiej stronie, Agnieszka

Rozpoznawalny psychoterapeuta

Pobierz bezpłatnego e-booka!

Zbuduj silną markę osobistą, przyciągnij więcej klientów i sam(a) decyduj o cenie swoich usług! Wpisz swoje imię i adres e-mail poniżej, aby uzyskać natychmiastowy dostęp do bezpłatnego e-booka!

Popularne na blogu

  • Baner Jak robić e-mail marketing
    Jak robić e-mail marketing cz. 2 – 11 pomocnych wskazówek
  • plany-mindness-2019-rok
    Plany Mindness na 2019 rok
  • zalozenie-poradni-psychologicznej-biznes
    Założenie poradni psychologicznej – łatwy czy trudny biznes?
  • RODO
    RODO w gabinecie psychologicznym – wpis gościnny
  • mocne_i slabe strony otwierania poradni
    Mocne i słabe strony otwierania poradni specjalistycznej

Najnowsze produkty

  • blank Tryptyk pakiet 3 plakatów do gabinetu dziecięcego — wersja turkusowa 172.00zł – 247.00zł
  • blank Tryptyk pakiet 3 plakatów do gabinetu dziecięcego - wersja roślinna 172.00zł – 247.00zł
  • blank Notatnik psychoterapeuty Notatki z sesji
    Oceniony 5.00 na 5.
    109.00zł
  • blank Plakat Twoje odpowiedzialne dziecko - wersja roślinna 69.00zł – 99.00zł
Doskonałe umiejętności terapeutyczne stanowią zaledwie 50% tego, co jest potrzebne, by odnieść sukces mając prywatny gabinet. Marketing i kompetencje w budowaniu takiej praktyki to pozostałe 50%.

Mindnessik

blank

Dla naszych klientów i przyszłych klientów, dla tych których spotykamy na żywo, mamy prezent. Magnes na lodówkę do kuchni przy Twoim gabinecie:)

Najnowsze nagrania

  • Poradnia online – Wywiad z Magdaleną Jagiełło
  • Gabinet zgodny z prawem – Wywiad z Anetą Liszewską-Mądrą – radcą prawnym
  • Wywiad z Ulą Korkmaz – specjalistką ds. rekrutacji
  • Wywiad z Magdą Widłak-Langer założycielką Wirtualnego Gabinetu Psychologa
  • Praktyk Uważności – wywiad z dr Joanną Lessing-Pernak

SPOTKAJMY SIĘ

blank
Porozmawiajmy o Twoich projektach, pomysłach i spróbujmy wspólnie znaleźć odpowiedź na pytanie: jak rozkręcić Twój gabinet psychologiczny albo coachingowy.

kontakt@mindness.pl

796 764 660

ul. Racjonalizacji 5 lok. 120, I Piętro, 02-673 Warszawa

Kategorie produktów

  • Bez kategorii
  • Bezpłatne materiały
  • Gabinet psychologa dziecięcego
  • Kursy online dla psychologów i psychoterapeutów
  • Media społecznościowe
  • Reklama gabinetu
  • RODO i prawo w gabinecie
  • Rozwój gabinetu i poradni
  • Strona WWW gabinetu i poradni
  • Wyposażenie gabinetu psychologicznego

Informacje

  • Reklamacje i zwroty
  • Dostawa
  • Formy płatności
  • Regulamin sklepu
  • Polityka prywatności

Wybrane produkty

  • blank Dywan z frędzlami Jacquard 120x170 cm 266.49zł
  • Ceramiczny Kubek dla Psychologa i Psychoterapeuty z humorystycznym nadrukiem Kubek dla psychologa i psychoterapeuty 37.90zł
  • blank Krzesło Tyka Velvet niebieskie 221.00zł
  • Blog
  • Podcast
  • Wydarzenia
  • Sklep
  • Kim jesteśmy
  • Kontakt

Mindness © 2017 | Wszelkie prawa zastrzeżone

blank

Dziękujemy!

Zanim zamkniesz tę stronę, sprawdź swoją pocztę e-mail i zobacz, czy dotarło do Ciebie potwierdzenie z linkiem.

Jeśli nie ma, zobacz foldery: Spam, Promocje, Oferty itp.

Jeśli nigdzie nie ma tej wiadomości, może oznaczać, że Twoja poczta blokuje takie maile.

W takiej sytuacji napisz o tym na adres kontakt@mindness.pl

Zasługujesz na kalendarz wypełniony zapisami! I co najważniejsze? Spraw, by było to lekkie i łatwe…

***

Do zobaczenia po drugiej stronie,

Agnieszka

Rozpoznawalny psychoterapeuta

Pobierz bezpłatny e-book!

Zbuduj silną markę osobistą, przyciągnij więcej klientów i sam(a) decyduj o cenie swoich usług!

Wpisz swoje imię i adres e-mail poniżej, aby uzyskać natychmiastowy dostęp do bezpłatnego e-booka!



Twój koszyk
Twój koszyk jest pustyKontynuuj zakupy
  • blank
    Dywan jutowy owalny z frędzlami 80x50 cm
    88.39zł +Dodaj do koszyka
  • blank
    Krzesło tapicerowane Luna Black Beige
    440.70zł +Dodaj do koszyka
  • Drewniana zawieszka "Zapraszam do gabinetu" na sznurku na drzwi gabinetu psychologa lub psychoterapeuty "Pięciokąt"
    Zawieszka - Zapraszam do gabinetu - Liść oliwny
    47.00zł +Dodaj do koszyka
  • blank
    Ogród Zen z figurką Buddy 23x23 cm
    58.49zł +Dodaj do koszyka
  • blank
    Tryptyk pakiet 3 plakatów do gabinetu dziecięcego — wersja turkusowa
    172.00zł +Dodaj do koszyka
Kontynuuj zakupy
Calculate Shipping