
Święta Bożego Narodzenia – czas rodzinny, magiczny czy trudny i obciążony wspomnieniami? Dla wielu Twoich klientów na pewno niełatwy. Dziś opowiem Ci o tym, jakie działania promocyjne warto podjąć w tym okresie.
Początek grudnia to czas, kiedy przygotowania do świąt ruszają pełną parą. Dobrze poczynić je również w obszarze działań marketingowych Twojego gabinetu psychoterapeutycznego. To dobry moment, aby pokazać klientom, że o nich pamiętasz, są dla Ciebie ważni i mogą liczyć na Twoje wsparcie.
„Otwórz szeroko oczy i rozejrzyj się
czy ktoś nie potrzebuje trochę czasu, trochę uwagi.
Może jest to człowiek samotny albo zgorzkniały,
albo chory, albo niedołężny.
Może starzec, a może dziecko.
Nie pomiń okazji, gdy możesz coś z siebie ludziom ofiarować jako człowiek.”
Albert Schweitzer
Zastanawiasz się czy i jak możesz promować swój gabinet w okresie przedświątecznym? Oto kilka pomysłów na działania marketingowe.
Blog gabinetu psychologicznego
Jakie tematy możesz poruszyć? Jeśli Twoją grupą docelową są osoby samotne, mające skomplikowane relacje rodzinne, w trakcie rozwodu, z uzależnieniem, depresją napisz o tym, jak przetrwać trudny czas spotkań rodzinnych. Podpowiedz im, jak być też dobrym dla siebie samego. Więcej na temat kalendarzowych okazji w promocji gabinetu przeczytasz tutaj.
Radio, telewizja, prasa
Wymienione wyżej tematy możesz również poruszyć w radiu czy telewizji. Skontaktuj się z odpowiednim działem np. telewizji śniadaniowej, zaproponuj temat i swój udział jako eksperta. Napisz także do redakcji wybranego czasopisma i spytaj o możliwość publikacji Twojego artykułu na ich blogu.
Życzenia i podziękowania
Pamiętaj również o czytelnikach Twojego bloga. Im również złóż życzenia i podziękuj za to, że są i czytają Twoje wpisy. Jeśli prowadzisz newsletter zrób to za jego pośrednictwem.
Życzenia i podziękowania zamieść również na swoich profilach w social mediach czy grupie na Facebooku, jeśli taką masz.
Zorganizuj wigilię
Podaruj prezent
Opracowując przedświąteczną strategię działań marketingowych pamiętaj o tym, że:
„Przyszłość zależy od tego, co robimy w teraźniejszości.”
Mahatma Gandhi
Grudzień to specyficzny czas na działania marketingowe. Mam nadzieję, że moje propozycje Ci w tym pomogą. A może już stosujesz któreś z nich lub masz inne ciekawe pomysły? Koniecznie daj znać w komentarzu.
Będzie mi również bardzo miło, jeśli udostępnisz ten tekst na swoim fanpage na FB i w innych mediach. Z góry bardzo dziękuję.
* https://iab.org.pl/badania-i-publikacje/raport-iab-polska-content-marketing/