Twoim powołaniem jest pomagać ludziom,
Twoim powołaniem jest godnie żyć.


Jeżeli jesteś terapeutą, psychologiem, coachem czy mentorem rozwoju osobistego, masz swój gabinet albo poradnię lub planujesz otworzyć, chcesz profesjonalnie zaprezentować się w Internecie i pragniesz, aby Twoje miejsce było zachęcające dla klientów - dobrze trafiłeś.


Najnowsze artykuły:

 

POPBLOG

Gdzie popularyzować treści ze swojego bloga – krótki poradnik

Każdy nowo powstały blog potrzebuje czasu, aby zaczął być czytany i rozpoznawany, aby zdobył swoich wiernych czytelników. Czy wiesz, jak na początku możesz pomóc swoim czytelnikom go odnaleźć? Dzisiaj piszemy o tym, gdzie popularyzować treści ze swojego bloga, by nie tylko przyciągać czytelników, ale i zamieniać ich w klientów. Początki blogowania Pierwszy tekst przekopiowany z Worda, […]

twoje-tresci-w-sieci-przydatne-narzedzia

Twoje treści w sieci – przydatne narzędzia.

O tym, że content marketing (marketing treści) jako jeden z najsilniej rozwijających się kierunków marketingu buduje relację, pisaliśmy jakiś czas temu (przeczytasz o tym tutaj).  Rozwijając swój gabinet potrzebujesz różnorodnych treści, zarówno tekstowych, jak i wizualnych. W tym artykule znajdziesz sporą porcję wiedzy na temat narzędzi ułatwiających ich tworzenie. 69% sprzedawców uważa, że content marketing jest […]

błędy na stronie

5 powodów, dla których Twoja strona www nie przyciąga klientów

Twoja witryna istnieje po to, aby informować, przyciągać użytkowników i sprawiać, by odwiedzając ją podjęli decyzję o kontakcie. Jeśli tego nie robi, zaraz podpowiem Ci, jak to zmienić. Strona internetowa to wizytówka Twojego gabinetu i podstawa Twojej komunikacji marketingowej. Dlatego tak ważne jest, aby spełniała swoje zadanie. Przecież nie została stworzona tylko dlatego, że trzeba […]

JAK NAZWAĆ

Jak nazwać gabinet?

Nazwa firmy – kilka liter mówiących więcej niż tysiąc słów. Dobrze, jeśli oddaje Twoją misję, jest oryginalna i łączy się z Twoim obszarem działania. Co jeszcze potrzebujesz wiedzieć tworząc nazwę dla gabinetu? Oto krótki poradnik. Nazwa firmy ma ogromne znaczenie. Wpadająca w ucho i trafiona, zapisuje się w umysłach ludzi i przychodzi na myśl dokładnie […]

banki zdjęć

Banki zdjęć – jak z nich korzystać?

Zdjęcie, grafika czy obraz to jedne z najważniejszych kanałów przekazu. Przyciągają uwagę, sprawiają, że zaczynamy czytać tekst, pozwalają na chwilę odetchnąć od „gąszczu” liter. Jeśli zastanawiasz się, skąd brać zdjęcia na swojego bloga do mediów społecznościowych, na plakaty czy ulotki, dziś podpowiem Ci, gdzie ich szukać.   „Jeden obraz potrafi zastąpić tysiąc słów, jedno słowo […]

EMOCJE

Jaki jest najważniejszy element treści na stronie?

Czy używasz tego ważnego elementu na stronie internetowej swojego gabinetu? Odgrywa on kluczową rolę! O czym mówię? O emocjach!  Dlaczego są takie ważne w marketingu usług pomocowych? O tym w dzisiejszym wpisie. Jakiś czas temu zauważyłam, że wielu psychoterapeutów pomija element emocji w treściach na swoich stronach www. Zastanowiło mnie, dlaczego. Wszak są one jednym […]